شمانیوز
شما نیوز

زیدان: نگران اشتباهات خط دفاعی نیستم

سرمربی رئال مادرید اشتباهات در خط دفاع را نگران‌کننده نمی‌داند.

سرمربی رئال مادرید اشتباهات در خط دفاع را نگران‌کننده نمی‌داند.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، رئال مادرید شنبه شب در هفته بیست و چهارم لالیگا میزبان اتلتیکو بیلبائو بود و چهار بر دو این تیم را شکست داد.

کریستیانو رونالدو (دو گل)، خامس رودریگرز و تونی کروس گل‌های مادرید را به ثمر رساندند.

زین‌الدین زیدان پس از بازی گفت: نمی‌دانم بازی کاملی ارائه دادیم یا نه. مهم‌تر از همه این بود که بازیکنان نهایت تلاش خود را کردند و پیروزی را به دست آوردند. در طول 90 دقیقه همیشه لحظات سختی وجود دارد و امروز نیز با آن روبه‌رو شدیم. من از تمام بازی‌هایی که به نمایش گذاشته‌اند با وجود وجود همه کم و کاستی‌ها راضی هستم.

سرمربی رئال افزود: اشتباهات خط دفاعی همیشه وجود دارد. مهم پیروزی است. حریف سرسختی داشتیم و پیش از بازی از آن آگاه بودیم. در فوتبال همیشه مالکیت توپ در دستتان نیست و ممکن است موقعیت‌هایی به وجود بیاید. باید اشتباهات را کم کرد.

زیدان اخراج رافائل واران را عادلانه ندانست و گفت: تصاویر را ندیدم اما به من گفتند که یک پرش عادی بود و ضربه‌ای با آرنج به بازیکن حریف زده نشد. واران نباید کارت زرد دوم را دریافت می‌کرد.

سرمربی فرانسوی درباره دیدار چهارشنبه شب برابر رم در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز گفت: من نگران اشتباهات بازیکنان نیستم. برای بازی چهارشنبه آماده هستیم. از لحاظ جسمانی در وضعیت خوبی به سر می‌بریم و از عملکرد شاگردانم در بازی امروز برابر حریف، سخت خشنودم.

او درمورد لیگ قهرمانان اظهار کرد: خاطرات زیادی از این رقابت‌ها دارم چون به عنوان مربی و بازیکن، فاتح لیگ قهرمانان شده‌ام. حس خاصی نسبت به آن دارم. زمانی که فوتبالیست هستید در رویای فتح جام جهانی به سر می‌برید اما می‌توانید هر سال در رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان باشید. برای کسب آن تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied