شمانیوز
شما نیوز

فیروزآبادی ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار پیامی را صادر کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار پیامی را صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این پیام به شرح زیر است:

«سلام بر زینب کبری سفیر گویای کربلا

امام خامنه‌ای: «در روایت است که کسی که بر سر بیمار می‌رود، مثل کسی است که در رحمت الهی غوطه‌ور می‌شود و به پرستاران عرض می‌کنم که قدر این خدمت و نعمت بزرگ را بشناسند و آن را گرامی بدارند. نگذارید که خدای ناکرده با یک تصور و یا کار نامناسب، کاری با این عظمت و ارزشمندی مخدوش شود» (20/ 7/ 93)

سلام به آنان که زینب (س) گونه انسان را امانتی الهی می‌دانند و خدمت به او را خدمت به خداوند رحمان و رحیم قلمداد می‌کنند. رحمانیت و رحیمیت حضرت دوست به واسطه وجود شما، علمتان، عمکردتان، احساستان و احسانتان تجلی می‌یابد. پرستاری آمیزه‌ای از علم و هنر عشق ورزیدن به ارزش‌های انسانی- الهی است که بدون توجه به رنگ و نژاد و اعتقاد انسان‌ها، چون باران رحمت الهی بر کویر جسم و روان دردمندان فرود می‌آید.

تلاقی این ایام با اعیاد فجر انقلاب، تداعی کننده تلاش‌های ارزشمند شما را در دوران انقلاب بوده و همانگونه که حضور و خدمت ایثارگرانه شما در دوران دفاع مقدس از یادها نرفته و در اذهان ثبت گردیده است. در این زمان نیز با توجه به شرایط منطقه، ‌تهدیدات و بحران‌های موجود، سلامت جسم و روح آحاد نیروهای مسلح و خانواده‌های آنان در دستان گرم و خدایی شماست که شایسته است با افزودن علم و آگاهی و بکارگیری پژوهش و توانمندی‌های جدید بیش از پیش پشتوانه‌های خود را در این مسئولیت خطیر مستحکم سازید.

در این روز فرخنده، با درود به روح بلند حضرت زینب (س)، بدینوسیله از زحمات و خدمات بی‌دریغ و خالصانه تمامی پرستاران و پیراپزشکان شاغل نیروهای مسلح تقدیر و تشکر نموده و امید دارم با عنایت خداوند متعال به عنوان عضوی مهم و موثر در خانواده بهداشت، امداد و درمان نیروهای مسلح، همواره درراه ارتقای سلامت کارکنان نیروهای مسلح و افزایش رضایتمندی آنان تلاش نمایید و در سایه الطاف ذات مقدس الهی و توجهات قطب عالم امکان حضرت بقیه‌الله الأعظم (عج) و ادعیه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز بهمراه خانواده محرمتان سربلند و سرافراز باشید.»

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied