شمانیوز
شما نیوز

قرقیزها با پیروزی مقابل عربستان حریف ایران شدند

تیم ملی فوتسال قرقیزستان با پیروزی مقابل عربستان سعودی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و حریف ایران در جام ملت های آسیا شد.

تیم ملی فوتسال قرقیزستان با پیروزی مقابل عربستان سعودی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و حریف ایران در جام ملت های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه چهاردهمین دوره از جام ملت های فوتسال آسیا به میزبانی تاشکند، تیم های حاضر در گروه A سومین دیدار خود در مرحله گروهی را برگزار کردند.

ازبکستان 2 - 0 لبنان

تیم ملی ازبکستان که پیش از این بازی به عنوان تیم نخست به مرحله بعد راه یافته بود و در مرحله یک چهارم نهایی باید با عراق، تیم دوم گروه دو دیدار می کرد در این بازی به مصاف لبنانی رفت که در صورت پیروزی می توانست به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد. میزبان این مسابقات که پیش از این دو تیم دیگر گروه را هم برده بود، سومین بازی خود را هم با برد پشت سر گذاشت و لبنان را با حساب 2 بر صفر شکست داد تا با 9 امتیاز به مرحله بعد صعود کند.

عربستان 2 - 3 قرقیزستان

دو تیم دیگر این گروه یعنی عربستان و قرقیزستان در حالی به مصاف هم رفتند که از دو بازی قبل خود تنها یک امتیاز به دست آورده بودند و می توانستند در صورت شکست یا تساوی بازی دیگر این گروه به مرحله بعد راه یابند. با توجه به شکست لبنان، برنده این دیدار با ملی پوشان ایران دیدار می کردند که عربستان نتوانست از پس قرقیزستان برآید و با نتیجه 3 بر 2 مقابل این تیم شکست خورد تا قرقیزستان با 4 امتیاز به مرحله بعد صعود کند.

پیش از برگزاری این دو بازی، دیدارهای گروه B (گروه ایران) انجام شد که فوتسالیست های ایران با برتری 13 بر 2 مقابل عراق به عنوان تیم نخست و عراق به عنوان تیم دوم به مرحله بعد راه یافتند. بازی تیم های چین و اردن هم که شانسی برای صعود نداشتند با پیروزی 5 بر 1 به سود چین خاتمه یافت.

با توجه به نتایج امروز، ایران با قرقیزستان و ازبکستان با عراق در مرحله یک چهارم نهایی دیدار می کند.

برنامه بازی های فردا 26 بهمن 94 به این شرح است:

گروه C: تایلند - ویتنام / ساعت 17:30، ورزشگاه ازبکستان

گروه C: چین تایپه - تاجیکستان / ساعت 17:30، ورزشگاه یونیورسال

گروه D: ژاپن - استرالیا / ساعت 15:00، ورزشگاه ازبکستان

گروه D: مالزی - قطر / ساعت 15:00، ورزشگاه یونیورسال

بازی های مرحله یک چهارم نهایی، چهارشنبه 28 بهمن 94 برگزار خواهد شد.

QF1: ازبکستان (تیم اول گروه A) - عراق (تیم دوم گروه B )/ ساعت 14:30، ورزشگاه ازبکستان

QF2: تیم اول گروه C - تیم دوم گروه D / ساعت 14:30، ورزشگاه یونیورسال

QF3: ایران (تیم اول گروه B ) - قرقیزستان (تیم دوم گروه A ) / ساعت 17:30، ورزشگاه ازبکستان

QF4: تیم اول گروه D - تیم دوم گروه C / ساعت 17:30، ورزشگاه یونیورسال

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied