شمانیوز
شما نیوز

شعارهای تند استقلالی ها علیه داوری و بیرانوند/ فقط ابراهیمی تشویق شد

پس از پایان مصاف استقلال و نفت تهران تنها بازیکنی که از استقلال تشویق شد، امید ابراهیمی بود.

پس از پایان مصاف استقلال و نفت تهران تنها بازیکنی که از استقلال تشویق شد، امید ابراهیمی بود.

به گزارش ایسنا، دیدار تیمهای نفت و استقلال با نتیجه یک بر صفر به سود نفت تمام شد.

حواشی نیمه دوم این دیدار به شرح زیر است:

- پس از پایان نیمه نخست دیدار دو تیم نفت و استقلال، تماشاگران استقلال علیه بیرانوند که دستکش نارنجی رنگ به دست داشت شعار دادند. بیرانوند هم در واکنش به آنها به رنگ کف دستکشش اشاره کرد تا به نوعی به آنها پاسخ دهد.

- علیرضا منصوریان سرمربی نفت در تمام طول بازی روی نیمکت تیمش ننشست و خرمگاه هدایت نفتی ها را بر عهده داشت.

- روی نیمکت استقلال در این دیدار خرسندنیا، مومنی، طالب لو، نورافکن، کریمی، حاج محمدی و برزای حضور داشتند. روی نیمکت نفتی ها هم دانشگر، حق دوست، آل کثیر، شیخ ویسی، زکی پور، بوعذار و مطهری حضور داشتند.

- در اواسط نیمه دوم این دیدار میلاد فخرالدینی که در طول بازی چندبار با نفتی ها درگیری لفظی پیدا کرده بود، بار دیگر با بازیکنان نفت درگیر شد. این بازی در دقیقه 80 بازی از زمین اخراج شد. پس از اخراج، هواداران استقلال به او انتقاد کردند.

- در اواخر نیمه دوم در یک صحنه استقلالی ها معتقد بودند یک ضربه پنالتی به سودشان اعلام نشده و این مسئله باعث شد تا کادرفنی استقلال به شدت به داوری معترض شوند و بعد از آنها هم هواداران استقلال به شدت علیه داوری بازی شعار دادند.

- در حالی که تنها ثانیه هایی تا پایان این دیدار باقی مانده بود انفجار یک نارنجک دستی باعث تعجب حاضران شد.

- در پایان این دیدار کادرفنی استقلال جهت اعتراض به اکبریان وارد زمین شدند و هرچقدر فرزاد مجیدی تلاش کرد آنها را از اعتراض منصرف کند موفق نشد و در نهایت رحمتی پا در میانی کرد تا کار به جاهای باریک نکشد. حسین تراب پور مربی دروازه بان های استقلال در راس معترضان حضور داشت.

- پس از پایان بازی هواداران استقلال به شدت علیه داوری و بیرانوند شعار دادند. در نهایت این منصوریان بود که تلاش کرد او و جمعیت را آرام کند ولی چندان در این امر موفق نبود.

- امید ابراهیمی تنها بازیکن استقلال بود که بعد از بازی تشویق شد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied