شمانیوز
شما نیوز

بدحجابی بازیگران زن در اینستاگرام + تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): با کمی جستجو در صفحه های اجتماعی برخی هنرمندان می توان عکس هایی را یافت که شاید انتشار آنها در فضای مجازی برای میلیونها کاربر مناسب نباشد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تعبیه دوربین های با کیفیت بر روی گوشی های تلفن همراه به راحتی می توان در هرکجا و هر لحظه عکس های خاطره انگیز را ثبت کرد.اما با بالا رفتن تب عکس های سلفی،از مردم عادی گرفته تا افراد مشهور،همه یا سلفی می گیرند و یا یار سلفی بازها شده اند.

در ایران هم بازار داغ سلفی فراگیر شده این نوع عکاسی اگر چه جذاب و جالب به نظر می رسد اما می تواند آسیب های اجتماعی زیادی در پی داشته باشد،چرا که با کمی صرف وقت،عکس هایی به چشم می خورند که شاید برای انتشار در فضای مجازی با میلیونها کاربر مناسب نباشند.

موج بد حجابی در اینستاگرام

موج بد حجابی در اینستاگرام

به عنوان مثال با جستجویی کوتاه در صفحه های اجتماعی برخی از هنرمندان با تعدادی از این نوع عکس ها رو به رو می شویم که مخاطبان،هنرمند محبوب خود را با پوشش های نامناسب و گاه مبتذل می بینند که این امر می تواند آثار مخربی بر روی آنها داشته باشد و گاها حتی الگوی آنها باشد.

موج بد حجابی در اینستاگرام

موج بد حجابی در اینستاگرام

انتشار این قبیل عکس ها موجب شده تا برخی افراد سود جو با ایجاد سایت ها و صفحه های اجتماعی با مضمون «عکس های جذاب هنرمندان» اقدام به سوء استفاده از این عکس ها کنند و گاه حاشیه هایی را برای آنان بوجود بیاورند.

موج بد حجابی برخی هنرمندان در اینستاگرام

به نظر می رسد که دقت بیشتر هنرمندان در نحوه برقراری ارتباط با مخاطبان می تواند از بروز چنین اقدامات غیرقانونی جلوگیری کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied