شمانیوز
شما نیوز

علت رد صلاحیت هدایتی جهت خرید پرسپولیس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی داشتن بدهی بانکی استیل آذین را علت رد صلاحیت این متقاضی خرید دانست.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

سید جعفر سبحانی - مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی - در جمع خبرنگاران گفت: شرکت استیل آذین به دلیل داشتن بدهی بانکی توسط یکی از سهامداران از رقابت خارج شد.

وی با توجه به این‌که امیر عابدینی در این جلسه به برنده نشدن استیل آذین اعتراض کرد، گفت: شرکت استیل آذین به شرط این‌که بتواند در فرصت باقی‌مانده ایراد خود را در سیستم بانکی رفع کند، می‌تواند در مزایده چهارم شرکت کند.

مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی گفت: در صورتی که استیل آذین مشکل خود را برطرف کند به همراه دیگر متقاضیان می‌تواند در مزایده چهارم شرکت کند که امیدواریم با توجه به وجود متقاضی در مزایده سوم، مزایده چهارم با موفقیت انجام شود.

وی توضیح داد: شرکت استیل آذین سپرده شرکت در این مزایده را به موقع پرداخت کرد، ولی یکی از سه شرط تعیین اهلیت که بدهی بانکی بود با توجه به مستندات ارائه شده مانع از آن شد که این شرکت برنده رقابت شود.

در جریان این نشست امیر عابدینی به نمایندگی از شرکت استیل آذین نسبت به بدهکار بودن استیل آذین و برنده نشدن این شرکت در مزایده اعتراض کرد و گفت: شرکت استیل آذین اعتراضی نداشته، بلکه مشکل اصلی مربوط به حسین هدایتی بوده به همین دلیل با برنده نشدن این شرکت موافقت نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied