شمانیوز
شما نیوز

حضور شجریان در ارکستر ملی تایید شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): محمدرضا شجریان، خواننده موسیقی سنتی ایرانی در حاشیه مراسم بزرگداشت حافظ در دانشگاه آزاد اسلامی، در خصوص گمانه ‌زنی هایی که راجع به حضورش در ارکستر ملی مطرح شده پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

محمدرضا شجریان، خواننده موسیقی سنتی ایرانی که این روزها به علت اعلام حضورش در ارکستر سمفونیک ملی از سوی رسانه‌ها، دوباره به صدر اخبار بازگشته است، صبح امروز به مراسم بزرگداشت حافظ که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار ‌شد رفت و در حاشیه این برنامه، در خصوص گمانه ‌زنی ها راجع به حضورش در ارکستر ملی در گفتگوی اختصاصی به خبرنگار ما گفت:حضور من در ارکستر سمفونیک در صورتی که فعالیتم ممنوعیتی نداشته باشد، از نظر خودم قطعی است.

شجریان با تاييد موافقتش برای حضور در ارکستر ملی ایران گفت : علی رهبری فردی بسیار توانمند و افتخار ايران در زمينه موسيقي است و كلاس كارش با همه فرق مي كند و تشكيل اركستر سمفونيك اتفاق بسيار خوبي است .
با این توضیحات گویی گمانه زنی رسانه‌ها برای حضور شجریان در ارکستر ملی دارد به واقعیت نزدیکتر می‌شود و البته بايد ديد مسئولان فرهنگي اركستر ملی در روزهايی آينده چه تصميمی را در اين خصوص خواهند گرفت.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied