شمانیوز
شما نیوز

خداداد عزیزی بهترین مهاجم سایه شد

خداداد عزیزی بهترین مهاجم سایه فوتبال ایران بعد از انقلاب شد.

خداداد عزیزی بهترین مهاجم سایه فوتبال ایران بعد از انقلاب شد.

به گزارش ایسنا، برنامه نود این هفته ساعت 22:45 دوشنبه شب روی آنتن شبکه سه رفت. ال سی دی بزرگ برنامه نود این هفته به شکل ناگهانی دچار مشکل شد و در بررسی تصاویر و کارشناسی داوری مشکل ایجاد کرد! تکنسین های برنامه تلاش کردند بخشی از تصویر مونیتور را برگردانند و یک تلویزیون دیگر هم به طرف مقابل استودیو نود آورده شد تا مشکل مرتفع شود.

سوال پیامکی

سوال نظرسنجی برنامه این هفته به انتخاب بهترین مهاجم سایه بعد از انقلاب ایران اختصاص داشت. بینندگان نود باید از میان فرهاد مجیدی، عبدالعلی چنگیز، ناصر محمدخانی و خداداد عزیزی بهترین مهاجم سایه بعد از انقلاب را انتخاب می کردند. در نهایت نیز خداداد عزیزی با 41 درصد بهترین مهاجم سایه ایران شد.

فرناندو ده خسوس، دروازه بان برزیلی و رکوردشکن استقلال خوزستان مهمان ویژه امشب برنامه نود بود. او در بخشی از صحبت هایش گفت: از اینکه برزیل در جام جهانی مقابل آلمان شکست خورد واقعا ناراحت شدم و روز بدی بود.

او همچنین افزود: وقتی وارد زمین مسابقه می شوم، تمرکز می کنم و به هیچ چیز جز بازی و توپ فکر نمی‌کنم. همیشه سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. البته باید بگویم از میان مهاجمان لیگ، مهاجم پرسپولیس خطرناک است و باید مراقب آن باشم.

آنالیز دیدار پرسپولیس و فولاد

آنالیز بازی های اخیر پرسپولیس نشان می دهد پرسپولیس در هفته های اخیر با دو مهاجم بازی می کند. شاگردان برانکو در خط حمله عملکرد چشمگیری داشته اند. علی علیپور با همکاری خوبی که با طارمی دارد باعث شده پرسپولیس در خط حمله عملکرد خوبی داشته باشد. البته بازی متعهدانه پرسپولیسی ها در موفقیت های اخیرشان بی تاثیر نبوده است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied