شمانیوز
شما نیوز

نتیجه انتخابات مجلس در اردبیل

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): بنا به نتایج غیر رسمی در حالی که لحظات پایانی شمارش آرا و جمع‌بندی نتایج در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین در حال انجام است رقابت عجیبی بین فیضی و حجت‌الاسلام موسوی برای راهیابی به مجلس در همان دور اول شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

بنا به نتایج غیر رسمی انتخابات در اردبیل به دنبال راهیابی صدیف بدری و رضا کریمی به بهارستان از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین برای انتخاب نفر سوم این حوزه انتخابیه رقابت نفس‌گیری بین محمد فیضی و حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی شکل گرفته که با توجه به آمارهای موجود از نتایج آرای این دو کاندیدا به نظر می‌رسد این دو نفر برای دور دوم با هم رقابت سرسختانه‌ای را داشته باشند.

* کریمی در نیر در جایگاه اول

اما بر اساس اعلام رسمی آمار از انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان نیر رضا کریمی با کسب 4 هزار و 397 رأی، منصور حقیقت‌پور با 3 هزار و 312 رأی و صدیف بدری با 3 هزار و 178 رأی به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند.

با گذشت 12 ساعت از پایان انتخابات در استان اردبیل هنوز به صورت رسمی نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اعلام نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied