شمانیوز
شما نیوز

نتیجه انتخابات مجلس در اصفهان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: انتخابات دهمین دوره مجلس در سمیرم و شهرضا به مرحله دوم کشیده و پیش بینی می شود برای اصفهان هم این اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

رضا عقدایی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران، درخصوص اینکه چرا تا کنون اعلام رسمی نتایج رای گیری در شهرستان های اصفهان به طول انجامیده است، اظهار داشت: برنامه ما این است که نتایج را به صورت تدریجی اعلام کنیم که البته سامانه وزارت کشور نیز امروز با قطعی مواجه شد و همین موضوع سبب کندی کار شده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از دلایل این امر هماهنگی با هیئت نظارت و اجرایی بر انتخابات بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه ما به تدریج کار شمارش آرا را انجام می دهیم، اظهار داشت: کاشان با راهیابی دکتر صادقی نژاد، نائین و خور و بیابانک با راهیابی عباس علی پوربافرانی، اردستان با سید صادق طباطبائی نژاد، نطنز با مرتصی صفاری نطنزی و مبارکه هم با راهیابی زهرا سعیدی به مجلس شورای اسلامی، جزو نتایج رسمی و قطعی این دوره تاکنون بوده است.

وی ادامه داد: انتخابات دهمین دوره مجلس در سمیرم و شهرضا به مرحله دوم کشیده می شود و پیش بینی می شود برای اصفهان هم این اتفاق بیفتد.

عقدایی تصریح کرد: تا پایان امروز نتایج رای گیری در همه شهرستان های استان اصفهان مشخص می شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در شهرستان اصفهان ۵۰۵ صندوق شمارش شده است، گفت: بیشتر صندوق‌های شمارش نشده مربوط به شهر اصفهان است که ۳۴۴ صندوق باقی مانده تا پایان امروز شمارش می شود.

رئیس ستاد انتخابات افزود: فرمانداران شهرستان می توانند جزئیات رای گیری را در حوزه انتخابیه خود به رسانه ها اعلام کنند.

وی بیان داشت: در این دوره از انتخابات شهرستان های نطنز ، سمیرم و اردستان بیشترین مشارکت را داشته اند.

عقدایی گفت: در نهایت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری یک میلیون و ۹۸۰ نفر از استان اصفهان مشارکت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied