شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس و ادارات مشهد در روز شنبه

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): استاندار خراسان رضوی در اطلاعیه ای با اعلام سه روز عزای عمومی روز شنبه مورخ 15/12/94  تمام ادارات، مراکز آموزش عالی و مدارس شهرستان مشهد را تعطیل اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

علیرضا رشیدیان ضمن تسلیت ارتحال عالم ربانی، مجاهد نستوه و بزرگ خادم حرم رضوی مرحوم آیت الله واعظ طبسی روز شنبه 94.12.15 را در شهرستان مشهد مقدس تعطیل عمومی اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛ با عنایت به نقش و سهم بزرگ و بی بدیل آن بزرگوار در تاریخ مبارزات ملت ایران و استان های شرق کشور و مدیریت فوق العاده ی آن فقید در تولیت آستانقدس رضوی و به منظور بزرگداشت ارتحال آن مرحوم فردا شنبه 94.12.15 تمام ادارات، مراکز آموزش عالی و مدارس در شهرستان مشهد را تعطیل اعلام می شود.
در این اطلاعیه با دعوت از عموم شهروندان ، زایران و مجاوران ، ائمه ی عزیز جمعه و جماعات و علمای حوزه های علمیه، اساتید، مدیران، کارمندان، فرهنگیان و روسای سازمان ها و نهادها، کسبه، بازاریان و اصناف دعوت نمود در مراسم تشییع و خاک سپاری آن فقید سعید که ساعت 9 صبح روز شنبه از محل میدان شهدا به سمت حرم رضوی برگزار می گردد شرکت کنند و قدرشناسی خود از خادمان صدیق کشور را در عالی ترین شکل ممکن به منصه ظهور برسانند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied