شمانیوز
شما نیوز

رقابت رامبد جوان و فردوسی‌پور برای عنوان برترین مجری

برنامه «سه ستاره» با محوریت انتخاب برگزیدگان تلویزیون در سال 94، از امشب ساعت 20 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

برنامه «سه ستاره» با محوریت انتخاب برگزیدگان تلویزیون در سال 94، از امشب ساعت 20 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، کاندیداهای بخش مجری و گزارش از رامبد جوان و عادل فردوسی‌پور تا علی ضیاء و محمد حسین میثاقی امشب همزمان با آغاز برنامه «سه ستاره» معرفی خواهند شد.

این برنامه با اجرا و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی هشت شب به صورت زنده کاندیداهای برترین‌های تلویزیون در سال 94 را اعلام می‌کند که شامل بخش‌هایی چون بهترین مجری، برنامه‌های ورزش و سرگرمی، گزارشگران برنامه‌ای، مجموعه‌های داستانی و نمایشی و دو بخش جنبی متشکل از ورزشکاران برتر زن و مرد می‌شود.

و در نهایت این مخاطبان هستند که با ارسال نظراتشان به سامانه پیامکی برنامه، برگزیدشان را معرفی می‌کنند و در برنامه تحویل سال با جمع‌بندی پیامک‌های مخاطبان، برگزیده معرفی و تندیسش در حضور مخاطبان مردمی که در استودیو حاضر هستند به او اهدا می‌شود.

در برنامه امشب «سه ستاره» کاندیدای دو بخش برترین مجریان و گزارشگران تلویزیونی معرفی می‌شوند؛ کاندیداهایی که در مرحله اول از طریق مدیران هر شبکه معرفی و نامشان برای انتخاب در اختیار داوران برنامه قرار گرفته‌ است.

به گزارش ایسنا، کاندیداهایی که در بخش مجریان معرفی شده‌اند به شرح زیر است:

رامبد جوان، محمد جعفر خسروی، علی ضیاء، عادل فردوسی‌پور، داریوش فرضیایی و ندا ملکی

در بخش گزارش نیز کاندیداها عترت افشار، محسن حاجی‌لو، شاهین صمدپور، محمود کریمی، محمد حسین میثاقی و حامد میرزاپور معرفی شده‌اند.

به گزارش ایسنا، «سه ستاره» با اجرا و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی از امشب 15 اسفندماه هر شب ساعت 20 تا 22 به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied