شمانیوز
شما نیوز

نخستین نبرد پیکان و سرمایه برای قهرمانی در لیگ برتر والیبال

فینال لیگ برتر والیبال مردان از فردا (یکشنبه) 16 اسفند به صورت سه برد از پنج مسابقه آغاز می شود و علاقه‌مندان این رشته ورزشی می‌توانند از فردا شاهد زورآزمایی ستارگان پیکان و بانک سرمایه در خانه والیبال تهران باشند.

فینال لیگ برتر والیبال مردان از فردا (یکشنبه) 16 اسفند به صورت سه برد از پنج مسابقه آغاز می شود و علاقه‌مندان این رشته ورزشی می‌توانند از فردا شاهد زورآزمایی ستارگان پیکان و بانک سرمایه در خانه والیبال تهران باشند.

به گزارش ایسنا، سرانجام رقابت‌های لیگ برتر والیبال سال 1394 به ایستگاه پایانی رسید. تیم های پیکان تهران و بانک سرمایه به دیدار نهایی جام بیست و نهم راه یافتند و تیم های ثامن الحجج خراسان و شهرداری ارومیه نیز در دیدار رده بندی این رقابت ها به مصاف یکدیگر می روند.

بازی فینال به صورت 3 از پنج برگزار می شود. هر یک از دو تیم تهرانی پیکان و بانک سرمایه که بتوانند سه پیروزی کسب کنند به مقام قهرمانی دست خواهند یافت. پیکان پرافتخارترین تیم والیبال ایران و آسیا و مدافع عنوان قهرمانی است. شاگردان پیکان اکبری با حذف تیمهای قدرتمندی نظیر متین صالحین ورامین و شهرداری ارومیه به فینال راه یافتند. مدافع عنوان قهرمانی اگر چه نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی را تجربه کرده اما با در اختیار داشتن ورمیلیو پاسور کارکشته ایتالیایی، نیکولوف سرعتی زن مطرح بلغاری و ملی پوشانی چون جواد معنوی نژاد، فرهاد قائمی و مجتبی میرزاجانپور یکی از کاملترین ترکیب های این فصل لیگ برتر را در اختیار دارد.

از سوی دیگر تیم بانک سرمایه که نخستین فصل تیم داری خود را در لیگ برتر والیبال تجربه می کند، با در اختیار داشتن با تجربه ترین ستاره های ایران نظیر محمد موسوی، شهرام محمودی، عادل غلامی، فرهاد ظریف ، علی مباشری، فرهاد نظری افشار، مهدی مهدوی و ژیگالدو پاسور اسبق تیم ملی فرانسه کلکسیونی از ستارگان را گرد هم آورده است. تیم مقتدر بانک سرمایه با هدایت مصطفی کارخانه پرافتخارترین مربی لیگ داخلی ایران به دنبال ثبت یک شگفتی است. اگر بانک سرمایه در لیگ قهرمان شود، نخستین تیمی خواهد بود که در تاریخ لیگ برتر والیبال در بدو ورود قهرمان می شود.

جدال دیدنی پیکان و بانک سرمایه قطعا برای علاقه مندان والیبال از جذابیت زیادی برخوردار است. البته آخرین دیدار این دو تیم در دور مقدماتی حاشیه های زیادی را به همراه داشت که ممکن است در دور نهایی هم تکرار شود. درگیری لفظی و فیزیکی ورمیلیو با مهدوی در نهایت کار را به دادگستری کشاند و به سختی با میانجی‌گری فدراسیون ختم به خیر شد. حالا باید دید مسئولان برگزاری برای جلوگیری از تشدید این مسائل چه تدبیری اتخاذ می کنند.

*برنامه فینال لیگ برتر والیبال:

خانه والیبال تهران

ساعت 15

یکشنبه 16 اسفندماه : بانک سرمایه - پیکان تهران

ساعت 15و 30 دقیقه

دوشنبه 17 اسفندماه: بانک سرمایه - پیکان تهران

ساعت 17

پنج شنبه 20 اسفندماه: پیکان تهران - بانک سرمایه

جمعه 21 اسفندماه: پیکان تهران - بانک سرمایه

دوشنبه 24 اسفندماه: بانک سرمایه - پیکان تهران

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied