شمانیوز
شما نیوز

رتبه‌بندی معلمان کمتر از 6 سال سابقه در سال آینده

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که سال آینده برای تعداد زیادی از همکاران که سابقه خدمت آنها زیر شش سال بود و مشمول رتبه‌بندی نشدند به تدریج طرح رتبه‌بندی اجرا خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که سال آینده برای تعداد زیادی از همکاران که سابقه خدمت آنها زیر شش سال بود و مشمول رتبه‌بندی نشدند به تدریج طرح رتبه‌بندی اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار «آموزش وپرورش» ایسنا، علی‌اصغر فانی در حاشیه پیش‌کنگره شهدای دانش‌آموز درباره چرایی عدم پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی شهر تهران علی‌رغم دریافت تعهدنامه از آنها گفت: امروز این موضوع را از مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران پیگیری کردم.

وی افزود: از 2600 نفری که در تهران بازنشسته هستند 1500 نفر تاکنون پاداش پایان‌خدمت خود را دریافت کرده‌اند و بقیه افراد نیز با ارائه مدارک به تدریج پاداش خود را دریافت خواهند کرد و برای این منظور به لحاظ تامین اعتبار مشکلی نداریم.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در پاسخ به پرسشی پیرامون علت عدم برگزاری آزمون ورودی سمپاد در پایه دهم در تهران عنوان کرد: امسال شهر تهران برای ورود دانش‌آموز به پایه دهم آزمون مدارس سمپاد را برگزار نکرد و در حال بررسی این موضوع هستیم تا مشکل رفع شود.

فانی ادامه داد: باید توجه داشت که 2.2 درصد از هر 100 دانش‌آموز تیزهوش هستند اما این نسبت در طی سال‌های اخیر رعایت نشد به گونه‌ای که در برخی از استان‌ها این نسبت به 25 درصد نیز رسید. بنابراین مرکز پرورش استعدادهای درخشان تلاش می‌کند تا این شاخص را که رشد زیادی داشته به استانداردهای جهانی نزدیک کند.

وی در خصوص سهمیه معلولان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: سه درصد سهم معلولان در این آزمون اعمال می‌شود و اگر ظرفیت خالی باقی‌مانده باشد به ظرفیت سال آینده اضافه خواهد شد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied