شمانیوز
شما نیوز

دبیر فدراسیون والیبال: هیچ راه دیگری وجود نداشت

دبیر فدراسیون والیبال با اشاره به انصراف باشگاه پیکان از حضور در دیدار نهایی لیگ برتر والیبال که قرار بود امروز برگزار شود، گفت: امکان برگزاری این مسابقه در زمان دیگر وجود ندارد.

دبیر فدراسیون والیبال با اشاره به انصراف باشگاه پیکان از حضور در دیدار نهایی لیگ برتر والیبال که قرار بود امروز برگزار شود، گفت: امکان برگزاری این مسابقه در زمان دیگر وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، محمود افشاردوست ضمن تسلیت درگذشت رضا ابراهیمی مربی تیم پیکان تهران گفت: من به عنوان عضوی از خانواده والیبال و همبازی زنده یاد رضا ابراهیمی از درگذشت این مربی ناراحت هستم اما واقعا امکان برگزاری دیدار نهایی لیگ برتر در زمان دیگر میسر نیست.

وی به نامه مدیرعامل باشگاه پیکان تهران اشاره کرد و گفت: این باشگاه از حضور در مسابقه امروز (دوشنبه) انصراف داده است و گفته که این مسابقه بعد از تعطیلات نوروز برگزار شود که با توجه به اینکه اردوی فشرده تیم ملی از هشتم فروردین ماه آغاز می شود، امکان برگزاری دیدار نهایی در زمان دیگر امکان پذیر نیست.

دبیر فدراسیون والیبال تصریح کرد: فدراسیون قبلا نیز برای همکاری با دو باشگاه و حل مشکلات بوجود آمده روش مسابقه را از پنج مسابقه به سه بازی تغییر داد و با توجه به اینکه فردا سه شنبه مراسم تشییع زنده یاد رضا ابراهیمی برگزار می شود و روزهای پایانی هفته نیز مراسم های دیگر مانند سوم زنده یاد خواهد بود، دیگر امکان برگزاری مسابقه نیست.

افشاردوست با یادآوری اینکه بازیکنان خارجی دو تیم پیکان و بانک سرمایه امشب تهران را ترک می کنند، گفت: اگر بخواهیم این مسابقه را بعد از تعطیلات نوروز برگزار کنیم، باید اردوی تیم ملی را با تاخیر یک ماهه آغاز کنیم که این مورد به دلیل اهمیت بازی های انتخابی المپیک عملا امکان پذیر نیست.

وی تاکید کرد: باید تیم ملی را برای منافع ملی آماده کنیم. کسب سهمیه المپیک موضوعی است که چهار سال روی آن برنامه ریزی شده است و نمی توان تشکیل اردوی تیم ملی را تغییر داد. به یقین زنده یاد رضا ابراهیمی نیز که سالها برای تیم ملی زحمت کشیده است، راضی به این کار نیست و روحش حتما از صعود والیبال به المپیک شاد خواهد شد.

افشاردوست در پایان افزود: بنابراین تیم بانک سرمایه به عنوان قهرمان لیگ برتر بیست و نهم معرفی می شود و پیکان تهران نیز نایب قهرمان می شود.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied