شمانیوز
شما نیوز

آغاز بازشماری صندوق‌های انتخابات مجلس دهم در حوزه بویراحمد و دنا

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازشماری صندوق‌های انتخاباتی مجلس دهم در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا آغاز شده است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازشماری صندوق‌های انتخاباتی مجلس دهم در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا آغاز شده است.

فتاح محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد ضمن تایید این خبر افزود: مهمانان و هیئتی از تهران برای بررسی انتخابات این حوزه انتخابیه به یاسوج سفر کرده‌اند و هم اکنون در خدمت آنها هستیم و کار بازشماری آغار شده است.

وی بیان کرد: کار بازشماری صندوق‌های آرای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا از سوی هیئت 10 نفره از هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات کشور قبل از ظهر امروز آغاز شده است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: تصمیم این هیئت اعزامی مبنی بر بازشماری صندوق های اخذ رای در این دو حوزه انتخابیه بر عهده خودشان است.

محمدی اضافه کرد: با اتمام کار بازشماری این هیئت و جمع‌بندی نهایی نتیجه قطعی در مورد انتخابات مجلس دهم در خوزه انتخابیه بویراحمد و دنا از سوی شورای نگهبان به ستاد انتخابات کشور اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا، از 207 حوزه انتخابیه مجلس دهم صحت برگزاری انتخابات در 202 حوزه در شورای نگهبان تایید شده و بررسی پنج حوزه باقی مانده است که حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از این پنج حوزه‌ است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied