شمانیوز
شما نیوز

اقدامات سپاه پاسداران علیه صهیونیست ها

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم در برابر اقدامات ایران در منطقه و برنامه هسته‌ای این کشور از خود دفاع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

به نقل از جروزالم‌پست، موشه يعلون وزير جنگ رژيم صهيونيستي در ديدار با وزير دفاع آلمان مدعي شد ايران در همه مناقشات خاورميانه مداخله‌اي منفي دارد و همچنان در تلاش براي دستيابي به سلاح هسته‌اي است.

يعلون مدعی شد: «متاسفانه برخي سازمان‌هاي تروريستي در خاورميانه از ايران کمک دريافت مي‌کنند. ايران هيچ اقدامي در جهت توقف بي‌ثباتي در منطقه انجام نداده است و در همه مناقشات به شکلي منفي مداخله مي‌کند. این کشور به‌طور علني اعلام مي‌کند اسرائيل را از نقشه جهان محو خواهد کرد و همچنان در تلاش براي دستيابي به سلاح هسته‌اي است که این امر صلح کل جهان را تهديد مي‌کند.»
يعلون در ادامه اين کنفرانس خبري مدعی شد، «تلاش اخير تروريست‌ها براي کاشت مواد انفجاري در مرز اسرائيل با سوريه در بلندي‌هاي جولان به وسیله کانوني صورت گرفته است که ايراني‌ها آن را فعال کرده اند.»
وی ادامه داد: «سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران و در اين مورد قاسم سليماني فرمانده سپاه قدس ايران تلاش مي کند جبهه‌اي را عليه ما در بلندي‌هاي جولان ايجاد کند. در صورتي که اين اتفاق رخ دهد، البته ما از خود دفاع مي‌کنيم.»
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی