شمانیوز
شما نیوز

ماجرای دستگیری های شورای تبریز از کجا شروع شد؟

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز با اشاره به دستگیری برخی اعضای شورا، گفت: داستان دستگیری‌ها از اینجا شروع شد که دفتری با نام شورا و در برج بلور تأسیس شد و فردی زیرکانه با فعالیت خود، پای برخی از مدیران شورا و شهرداری را به آنجا باز کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

علی نوای باغبان در جلسه علنی امروز شورای شهر تبریز، با اشاره به ضرورت تقویت بعد نظارتی شورای شهر تبریز، اظهار داشت: بعد نظارتی شورای شهر را باید در نظارت بر بودجه، نظارت بر درآمد و نظارت بر هزینه تقویت کنیم و این وظیفه شورای شهر در نظارت بر شورا و شهرداری است که با سازوکارهای خود بر حسن اجرای این کار نظارت کند.

وی افزود: برای نظارت باید ابزار و سیستم تعریف گردد، وقتی شورای شهر در بعد نظارتی می‌لنگد، دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی کار خود را به نحو احسن انجام می‌دهند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز، با اشاره به دستگیری مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر تبریز، یادآور شد: داستان دستگیری‌ها اخیر از اینجا شروع شد که دفتری با نام شورا و در برج بلور تأسیس شد و فردی زیرکانه با فعالیت خود، پای برخی از مدیران شهرداری و اعضای شورا را بدانجا باز کرد و ما باید از این مسئله عبرت بگیریم.

وی افزود: اگر به مسئولیتمان دقیق عمل می‌کردیم و آن را در ابتدای طرح جمع می‌کردیم، دامنه آن زیاد نمی‌شد، باید زمینه‌های بروز این مشکلات را جمع کرده و نگذاریم این مسائل فساد در مجموعه تداوم یابد.

باغبان با تاکید بر اینکه باید زمینه‌های سوء استفاده در شورا و شهرداری را به حداقل برسانیم، خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر نباید در عزل و نصب‌ها دخالت کنند و شهرداری براساس سوابق و تخصص دست به انتخاب مدیران بزنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied