شمانیوز
شما نیوز

جزئیات فوت، تجمع هواداران و انتقال پیکر اولادی به پزشکی قانونی + عکس

پس از انتشار خبر درگذشت مهرداد اولادی، جمع زیادی از هواداران فوتبال و علاقه‌مندان به این بازیکن مقابل بیمارستان شهدای تجریش اجتماع کرده‌اند.

پس از انتشار خبر درگذشت مهرداد اولادی، جمع زیادی از هواداران فوتبال و علاقه‌مندان به این بازیکن مقابل بیمارستان شهدای تجریش اجتماع کرده‌اند.

به گزارش ایسنا ، در حالی که بیش از یک ساعت از انتشار خبر درگذشت مهرداد اولادی، بازیکن اسبق پرسپولیس، ملوان و تیم ملی می گذرد، حدود 400 نفر از هواداران فوتبال و علاقه مندان این بازیکن مقابل بیمارستان شهدای تجریش (محل درگذشت اولادی) تجمع کرده‌اند. مسئولان بیمارستان درهای ورودی بیمارستان را بسته‌اند و اجازه ورود کسی را به داخل نمی‌دهند.

برخی از فوتبالیست‌ها و هم تیمی‌های اولادی مانند جواد کاظمیان هم‌اکنون در بخش اورژانس بیمارستان حضور دارند. حامد حدادی نیز در مقابل بیمارستان حاضر شده است.

دکتر علیرضا مجیدی نخستین پزشکی که بر بالین مهرداد اولادی حاضر شد، اظهار کرد: قبل از ساعت 14 آقای اولادی فوت کردند. نمی‌توان درباره علت مرگ او صحبت کرد. در گزارش اورژانس آمده است که او علائم حیاتی نداشته اما ما برای مدت زیادی عملیات احیا را روی اولادی انجام دادیم که نتیجه نداد.

او درباره علت درگذشت اولادی گفت: نمی‌توان در این باره اظهار نظر کرد بعد از بررسی‌های لازم می‌توانیم در این باره صحبت کنیم. مراحل احیای اولادی بسیار طولانی بود. اورژانس 115 در زمان کمتر از 6 دقیقه خودش را به اولادی رسانده است.

پزشک متخصص این بیمارستان همچنین در پاسخ به این سوال که آیا اولادی همراهی هم داشته است، گفت: همه بیماران برای ما یک ارزش دارند و در آن لحظه حواس‌مان نبود که کسی همراه اوست یا نه.

ساعت 18:10

بعد از گذشت بیش از دو ساعت از انتشار خبر درگذشت اولادی، اکنون بیش از 500 نفر از هواداران این بازیکن در مقابل بیمارستان حضور دارند و هر از چند گاهی به صورت یک‌صدا و با آهنگی غمناک می‌خوانند: "مهرداد با تعصب، خداحافظ."

برخی از هواداران با خود پوسترهایی از اولادی و برخی دیگر نیز پلاکاردهایی با مضمون خداحافظی از این بازیکن به همراه دارند.

خبرنگاران و عکاسان رسانه‌ها با ارائه کارت خبرنگاری و با هماهنگی وارد بیمارستان می‌شوند اما هرگاه در بیمارستان باز می‌شود تعدادی از هواداران از فرصت استفاده کرده و داخل می‌شوند، برخی هم از دیوارهای اطراف محوطه بیمارستان بالا رفته و خود را به داخل بیمارستان می‌رسانند.

ماموران نیروی انتظامی در محل حضور یافته‌اند و سعی می‌کنند که نظم و انضباط را برقرار کنند. اکنون خیابان شهرداری - که بیمارستان شهدای تجریش در آن قرار دارد - تقریبا بسته شده و تردد خودروها با مشکل فراوان رو‌به‌رو شده است.

18:20

پیکر مهرداد اولادی از بیمارستان خارج و برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

هواداران مهرداد اولادی در مقابل بیمارستان
هواداران مهرداد اولادی در مقابل بیمارستان
حامد حدادی در مقابل بیمارستان شهدای تجریش
هواداران مهرداد اولادی در مقابل بیمارستان
حامد حدادی و جواد کاظمیان در بیمارستان
تجمع هواداران مرحوم اولادی، عکاسان و خبرنگاران رسانه‌ها مقابل بیمارستان

ادامه دارد ...

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied