شمانیوز
شما نیوز

خوش خدمتی اماراتی‌ها برای آل سعود/ تلاش برای تغییر نظر عراقی‌ها

رئیس فدراسیون فوتبال امارات تاکید کرد که مذاکراتی را با همتای عراقی‌اش برای انتخاب نکردن ایران به عنوان میزبان بازی‌های این تیم در انتخابی جام جهانی 2018 آغاز کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال امارات تاکید کرد که مذاکراتی را با همتای عراقی‌اش برای انتخاب نکردن ایران به عنوان میزبان بازی‌های این تیم در انتخابی جام جهانی 2018 آغاز کرده است.

به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال عراق در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به خاطر محرومیت از سوی فیفا نمی‌تواند در خاک خود ار حریفان پذیرایی کند و به همین خاطر آنها ایران را به عنوان میزبان بازی‌های خود معرفی کردند که این با مخالفت سعودی‌ها همراه شد.

فدراسیون فوتبال عراق اصرار دارد بازی‌های این کشور به میزبانی ایران برگزار شود، این در حالی است که عربستان تاکید دارد در هر کشوری غیر از ایران به میدان خواهد رفت.

اصرار فدارسیون فوتبال عراق برای بازی کردن در ایران، سعودی‌ها را به شدت نگران کرده چرا که آنها تاکید دارند به هیچ وجه در خاک ایران به میدان نخواهند رفت. این درحالی است که عراق هم می‌خواهد بر خواسته خود برای بازی کردن در ایران ادامه دهد و حتی درخواست رسمی خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه داده است.

سایت السعودیه تودی نوشت که یوسف السرکال فدراسیون فوتبال امارات مذاکرات خود را با عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق شروع کرده و تلاش می کند تا او را برای عدم انتخاب کردن ایران به عنوان میزبان بازی های خود در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه متقاعد کند تا شرایط آن گونه که سعودی‌ها می‌خواهند شود.

رئیس فدراسیون فوتبال امارات تاکید کرد که مذاکرات با همتای عراقی در فضای آرام و بدور از تشنج پیش می‌رود و دو طرف به دنبال رسیدن به راه حل خوب و مناسب هستند.

تیم ملی فوتبال امارات در گروه دو با تیم‌های عراق، عربستان،ژاپن، استرالیا و تایلند هم‌گروه است و در نخستین دیدار خود به مصاف ژاپن خواهد رفت.

امارات هم از کشورهایی بود که ابتدا اعلام کرد تیم‌های این کشور در لیگ قهرمانان آسیا در خاک ایران به میدان نخواهند رفت اما بعدها حرف خود را پس گرفتند و مجبور شدند که در ایران به میدان بروند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied