شمانیوز
شما نیوز

مجلس تعطیل، مردم تعطیل، بزن بریم ریو!

پنج نماینده مجلس شورای اسلامی با خرج دولت و بودجه کمیته ملی المپیک به ریو سفر کرده‌اند تا تماشاگر بازی های پارالمپیک باشند.

هم‌اکنون محمدرضا تابش نماینده اردکان و رئیس فراکسیون ورزش مجلس (عضو فراکسیون امید) همراه با غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه (عضو فراکسیون امید)، طیبه سیاوشی و سیده‌فاطمه ذوالقدر نمایندگان تهران و از اعضای کمیسیون فرهنگی پارلمان (اعضای فراکسیون امید) و همچنین غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی نماینده رشت در مجلس (عضو فراکسیون مستقلان ولایی) همراه با کاروان ورزشی ایران در رقابت‌های پارالمپیک ریو در برزیل به سر می‌برند.

محمدرضا تابش در ریو مجلس تعطیل، مردم تعطیل، خوشگذرانی را عشق است؛ بزن بریم ریو!

این که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای روحیه دادن به ورزشکاران جانباز و معلول ما به برزیل بروند و حامی کاروان پارالمپیک ایران باشند، عالی است اما نه این که بودجه اش از جیب دولت و کمیته ملی المپیک باشد. دوستان اگر واقعا تا این حد حامی ورزش هستند، می توانستند از جیب مبارک بلیت بخرند و درست نبود خرج تفریح خود را روی دوش دولت بگذارند. این چهار نماینده اصلاح طلب که در لیست امید بودند، بهتر بود در روزهای تعطیلی تابستانی مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه خود بمانند و حالا که عملا کاری از دست شان برنمی آمد و نمی آید، به مردم امید بدهند اما آنها ترجیح دادند با خرج دولت و بودجه کمیته ملی المپیک رهسپار ریو شوند و در برزیل تفریح کنند. وقتی عکس های یادگاری این دوستان را کنار قهرمانان پارالمپیک دیدیم، همان عکس هایی که جان می دهد برای تبلیغات در انتخابات بعدی، اولین سوالی که در ذهن ما نقش بست، این بود که آیا مردم به شما رای دادند که به ریو بروید و تفریح کنید؟ منبع: جام نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied