شمانیوز
شما نیوز

لو رفتن برنامه‌ریزی‌ شبکه من‌وتو برای انتخاب ارمیا !

یکی از مجریان سابق شبکه من‌وتو به برنامه ریزی دقیق این شبکه حتی برای انتخاب نفرات برتر مسابقات اعتراف می کند؛ از جمله می توان به انتخاب دختر محجبه ای به عنوان نفر اول مسابقات آکادمی موسیقی اشاره کرد.

لو رفتن برنامه‌ریزی‌ شبکه من‌وتو برای انتخاب ارمیا !

شبکه من وتو که از سال 88 رسما شروع به فعالیت کرده است همواره با تولید برنامه های سرگرم کننده سعی در جذب تمامی گروه های مخاطب در ایران داشته است، که به راحتی بتواند با بودجه های کلانی که از سوی انگلستان و اسرائیل دریافت می کند، مقدمات براندازی فرهنگی در جمهوری اسلامی ایران را فراهم سازد.

لو رفتن برنامه‌ریزی‌ شبکه من‌وتو برای انتخاب یک دختر!

شاید برای دشمنان خارج از مرزهای ایران پس از سالها هجمه فرهنگی به ایران روشن شده باشد که هنوز روشنی عفاف و حیا از قلب و روح آنان زدوده نشده و فرهنگ ایرانی و اسلامی همواره با ذات ایرانیان آمیخته بوده است، بنابراین این بار بجای انتخاب یک خواننده بی بند و بار، ارمیا دختر با حجاب را انتخاب نموده اند تا دینی بدون اثر و سکولار را ترویج دهند ، و علاوه بر قشر خاکستری، اهداف خود را وسیع تر نموده و روی جمعیت مذهبی ایران نیز سرمایه گذاری کنند. این شبکه اما بارها ماهیت ضد دینی و ضد ایرانی خود را فاش نموده است، برنامه های مختلفش مستقیما به هدف تخریب ارزش های انسانی و اسلامی حاکم در ایران ساخته شده است. وقتی در برنامه بفرمایید شام امر ازدواج و خانوده رسما امری مضر و غیر ضروری تلقی می شود میتوان فهمید که پشت این بی طرفی ها گرگی حریص به زدودن ارزشهای بجا و درست ایرانیان کمین کرده است. این مافیای فرهنگی تا بحال چندین برنامه با محوریت موسیقی پخش کرده که از جمله آن آکادمی موسیقی گوگوش ، من وتو استیج و برنامه هایی از این دست می باشد. این نوع برنامه های در ظاهر فریبنده، بی طرف و صلح جویانه با سناریویی از پیش تعیین شده سعی در عادی سازی بی بند و باری در قشر جوان جامعه دارند. یکی از مهره های مهم اکادمی موسیقی گوگوش ارمیا خواننده به ظاهر محجبه ای است که برنده چندین دوره از این مسابقات می باشد. اعلام برنده شده ارمیا دختر محجبه در مسابقه خوانندگی شبکه من و تو اما به گفته امیر برداران کارشناس و مجری سابق این شبکه ارمیا هدفی از پیش تعیین شده برای گرفتن ژست اصلاح طلبانه و بی طرف از سوی این شبکه بود. شایان ذکر است برنامه های شبکه من و تو و سایر شبکه های ماهواره ای که در راستای تخریب فرهنگ اجتماعی مردم ایران گام بر می دارند، عموما با چنین برنامه ریزی هایی دنبال می شوند و بیشتر اتفاقاتی که در این شبکه ها روی می دهد، بر اساس سیاست های مورد نظر گردانندگان اصلی چنین شبکه هایی می باشد. منبع:جام نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied