شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان برکنار شدند

بر اساس تصمیم هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان، شهاب الدین غندالی مدیر عامل و پنج عضو دیگر هیأت مدیره این صندوق برکنار شدند.

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان برکنار شدند

هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان در آخرین جلسه خود اعضای هیأت مدیره این صندوق را برکنار کرد.

با توجه به اینکه شهاب الدین غندالی به عنوان مدیر عامل و عضو هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان است، لذا با برکنار شدن اعضای هیأت مدیره این صندوق، غندالی نیز از سمت خود برکنار شده است.

اعضای هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان شامل شهاب‌الدین غندالی (مدیر عامل)، روح الله عالمی (رئیس هیأت مدیره)، بهروز امید علی، رحیم اسماعیلی دانا، سید محسن گلدانساز و سید احمد زرهانی بودند و نفر هفتمی در هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان وجود نداشت.

گفته می‌شود که به جز روح الله عالمی، 6 عضو دیگر هیأت مدیره تغییر کرده‌اند.

حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با تأیید تغییر اعضای هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان، اظهار داشت: هیأت مدیره روی کاغذ تغییر کرده و از 7 نفر قبلی 6 نفر تعویض و یک نفر از قبل باقی مانده است تا مجموعا هفت نفر شوند.

وی با تأکید بر اینکه مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان را هم روی کاغذ تعویض کردند، خاطرنشان کرد: اکنون مراحل اعلام و کارهای ثبتی هنوز انجام نشده است که قبل از اینکه این اتفاق رخ دهد از آقای فانی به عنوان یک نماینده و به عنوان یک فرهنگی درخواست می‌کنیم این کار اشتباه، سیاسی و غیر تخصصی است و اوضاع و احوال صندوق ذخیره فرهنگیان و اوضاع استیضاح را بدتر خواهد کرد و این موضوع به نفع دانش‌آموزان و معلمان در اول مهر نیست.

مقصودی تصریح کرد: دو جلسه هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان که شنبه هفته گذشته و چهارشنبه هفته گذشته بود، توسط فانی برگزار شده است و افرادی مانند «مظفر» وزیر اسبق آموزش و پرورش که عضو هیأت امنا هستند در این جلسه حضور نداشتند و در نهایت هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان را به صورت 100 درصد و یا از 7 نفر، 6 نفر را تغییر می‌دهند که متعاقب این موضوع هم عزل «غندالی» مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان انجام شد.

اتفاقات و ابهامات بسیار زیادی این روزهای پیرامون صندوق ذخیره فرهنگیان وجود دارد و موضوعات مالی هم‌چنان بحث نخست این صندوق و برخی شرکت‌های زیر مجموعه آن است.

این صندوق با پولی که هر ماه از حقوق فرهنگیان کسر می‌شود اداره و قرار است که فرهنگیان از مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت‌های زیر مجموعه آن منتفع شوند که اکنون فرهنگیان از عدم تحقق این موضوع نگران و معترض هستند.

اما با برکناری 6 نفر از اعضای سابق صندوق ذخیره فرهنگیان، 6 نفر جدید جایگزین آنها خواهند شد که خبرها از حضور «هاشمی‌طبا»، «خجسته»، «سحابی»، «شبیری»، «ناصری» و «رضایی» حکایت دارد، ضمن اینکه روح الله عالمی که پیش از این به عنوان رئیس هیأت مدیره صندوق ذخیره فعالیت داشت در لیست 7 نفره و جدید هیأت مدیره وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied