شمانیوز
شما نیوز

خط و نشان ژنرال‌های ایرانی برای دشمنان

خط و نشان ژنرال‌های ایرانی برای دشمنانسرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه آمادگی‌ها و سامانه‌های دفاعی ما هستند که در روز مبادا دشمن را غافلگیر خواهند کرد.

سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه آمادگی‌ها و سامانه‌های دفاعی ما هستند که در روز مبادا دشمن را غافلگیر خواهند کرد گفت: هر تلاشی برای تضعیف توان نظامی "نادانی و بازی در زمین دشمن" است. همزمان در مراسمی مشابه در سواحل خلیج فارس سرلشگر غلامعلی رشید به برخی اظهار نظرهای مقامات آمریکایی درخصوص برخورد شناورهای تندروی سپاه با ناوگان دریایی آمریکا پاسخ داد. برنامه‌های دفاعی نیروهای مسلح ایران هوشمندانه است سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم صبح امروز رژه نیروهای مسلح که در جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: راهبردها و برنامه‌های دفاعی نیروهای مسلح ایران هوشمندانه و دقیق و متناسب با تامین امنیت در داخل و خارج از کشور و پاسخگویی سریع، قاطع، به موقع و موفق به تهدیدات جبهه دشمن طراحی و پیش‌بینی شده است. وی افزود: این برنامه‌ها به گونه‌ای طراحی شده که آمادگی‌های دفاعی در طراز ایران اسلامی و در سطح قابل قبولی است. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: تجربه 38 سال گذشته به ویژه دوران پرافتخار دفاع مقدس موجب شده که در عرصه استقلال حوزه دفاعی و نظامی و دستیابی به سامانه‌ها و فناوری‌های دفاعی نیروهای مسلح با خلاقیت و ابتکار با آمادگی کامل مسیر اتکای خود را پیش ببرند. سرلشکر باقری ادامه داد: در این جهت طراحی و تولید سامانه‌ها و تجهیزات دفاعی در حوزه‌های مختلف دریایی، زمینی، هوایی، موشکی با قدرت ادامه خواهد یافت و اقدام اخیر رژیم جنایتکار آمریکا در ارائه یک بسته حمایتی نظامی از رژیم صهیونیستی که تلاشی مذبوحانه برای تامین امنیت پوشالی این رژیم است ما را در قدرت‌افزایی نظامی خود مصمم‌تر می‌سازد.

آزمایش‌های نظامی ما طبق زمان‌بندی تعیین‌شده ادامه خواهد یافت
وی بیان کرد: آزمایش‌های نظامی و رزمایش‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طبق جدول و زمان‌بندی تعیین‌شده ادامه خواهد یافت و تحت هیچ شرایطی مورد تغییر نخواهد گرفت و هرگاه ما صلاح بدانیم آن را رسانه‌ای خواهیم کرد. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با الهام از آموزه‌های تاریخی و منویات فرمانده معظم کل قوا انقلابی فکر می‌کنند، انقلابی عمل می‌کنند واین را مشی تغییرناپذیر قرار دادند. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: موفقیت‌های محور مقاومت در پی جنگ‌های نیابتی و مقابله با تروریست‌ها را شکست خود می‌دانند، هدف نهایی آمریکا و رژیم صهیونیستی و و سایر حامیان تروریست‌های تکفیری در جنگ‌های تکفیری و نیابتی و فتنه‌های تروریستی نابودی زیرساخت کشورهای اسلامی مانند سوریه، عراق و حذف آنها از محور مقاومت و ایجاد نوعی احساس نیاز و ضرورت اتکا به آمریکا است، از بین بردن محور مقاومت، از بین بردن محور مقاومت ایران، سوریه و لبنان را در راستای منافع رژیم صهیونیستی دنبال می‌کنند و در نهایت به دنبال مقابله با افزایش نفوذ و توسعه محور مقاومت هستند که به فضل الهی تحقق نمی‌یابد. پاسخ قاطع سرلشگر رشید به ژنرال آمریکایی همچنین سرلشگر غلامعلی رشید در بزرگترین رژه دریایی نیروهای مسلح که در سواحل خلیج فارس برگزار شد در واکنش به اظهارات یک فرمانده آمریکایی گفت: شنیدم یک فرمانده متجاوز آمریکایی این روزها حرف بی‌ربطی زده است و گفته که «دو کشور باید برای اجتناب از خطاهای محاسباتی خطرناک بر سر برخی قواعد رفتاری به توافق برسند» باید به این فرمانده متجاوز آمریکایی گفت شما گرفتار خطاهای مکرر محاسباتی خطرناک (هم در عمل و هم در فهم از مسائل منطقه) هستید. شما خطاکار هستید چون متجاوزید. فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) ادامه داد: پرسنل شما (آمریکایی‌ها) نابلدند و دچار خطا می‌شوند چون متجاوز به آب‌های منطقه هستید که آخرین نمونه آن تجاوز تفنگداران ترسو و نابلد شما به آب‌های جزیره فارسی بود که به سرعت اسیر شدند و آنقدر نابلدند که نمی‌دانند جزیره‌ای ایرانی سر راه‌شان است و فرماندهان آنها هم یا نمی‌دانستند و یا به پرسنل خودشان دروغ گفته و خیانت کرده‌اند. فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم افزود: پرسنل متخصص و فداکار ما کارشان را بلدند و اعتماد به نفس دارند، چون فرزند همین آب و خاک و مرز و بوم هستند و در خانه خود دریانوردی می‌کنند و هرگز دچار خطا نمی‌شوند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied