شمانیوز
شما نیوز

جزئیات انتقال پیکر مرحوم گلبارنژاد به ایران و زمان مراسم تشییع

آخرین گروه از کاروان ورزش ایران در بازیهای پارالمپیک در شرایطی بامداد امروز به ایران بازگشت که «بهمن گلبارنژاد» همراه آنها نبود.

کاروان ورزش ایران که با ۱۱۱ ورزشکار در پانزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک ریو شرکت کرده و عنوان پانزدهمی را به خود اختصاص داده بود که هنگام بازگشت به ایران تعداد کاروان ۱۱۰ نفره شد و جانباز دفاع مقدس «بهمن گلبارنژاد» به دوستان شهیدش پیوست و به خاطر سانحه در مسابقه دوچرخه سواری و سپس ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون جانبازان در باره جزئیات انتقال پیکر تنها عضو تیم ملی دوچرخه سواری ایران در بازیهای پارالمپیک گفت: پیکر مرحوم گلبارنژاد بامداد پنجشنبه وارد فرودگاه تهران خواهد شد و پس از تشریفات قانونی به بهشت زهرا منتقل خواهد شد تا امور مربوطه انجام شود.

وی ادامه داد: بعد از اینکه این اتفاق سعی می کنیم به طور خاص در فدراسیون جانبازان و در کنار مزار شهید گمنام مراسمی برای وی داشته باشیم. به هر حال فدراسیون جانبازان خانه ایشان است و به همین خاطر مراسم کوتاهی در این فدراسیون خواهیم داشت.

خسروی وفا ادامه داد: پس از این مراسم کوتاه پیکر مرحوم گلبارنژاد به فرودگاه مهرآباد و سپس شیراز انتقال داده خواهد شد تا جمعه صبح تشییع و خاکسپاری شود. اینها البته منوط به این است که مشکلات خاصی در طول انجام مراحل قانونی این انتقال بوجود نیاید که در این صورت اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied