شمانیوز
شما نیوز

ترافیک آغاز مدارس ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته

علی فقانی مدیرکل مهندسی و ایمنی شهرداری تهران در مصاحبه با "صبح و گفت و گو" رادیو گفت و گو از افزایش ترافیک سطح شهر تهران در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته در آغاز مهرماه خبر داد.

علی فقانی مدیرکل مهندسی و ایمنی شهرداری تهران در مصاحبه با " صبح و گفت و گو" رادیو گفت و گو از افزایش ترافیک سطح شهر تهران در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته در آغاز مهرماه خبر داد .

وی در "صبح و گفت و گو" با اشاره به شناسایی نقاط ترافیکی در شهر تهران با حضور ۶۰۰ نفر از پرسنل این ارگان گفت: در معابر مراکز آموزشی مهم عوامل ما مستقر شدند و بصورت فیزیکی امکان وقوع حوادث را رصد کردند .

فقانی افزود: نماینده سازمانها و دستگاه های همکار و پلیس راهور در جلسه مربوطه حضور دارند و از طریق مانیتورهای مرکز کنترل ترافیک شهر تهران طول ترافیک شهر را رصد و با سال گذشته مقایسه میکنیم .

وی گفت: رشد ۲۵ درصدی ترافیک را نسبت به سال گذشته شاهد هستیم و جریان ترافیک کم کم به سمت ترافیک کاری حرکت میکند .

در ادامه سرهنگ مراد مرادی معاون آموزش و فرهنگ ترافیکی پلیس راهور گفت: از بیست شهریور تا پانزده مهر ماه در آمادگی کامل خواهیم بود و کلیه مدارسی که در معابر اصلی و خیابانها هستند شناسایی شده و طرح انتظامی ترافیکی ویژه بازگشایی مدارس تنظیم شده است. وی افزود: تلاش داریم ترافیکی ایمن سالم و بدون حادثه ای را داشته باشیم و این روند تا پانزده مهر ادامه خواهد داشت. سرهنگ مرادی مهرماه را رخدادی ترافیکی برای پلیس خواند و افزود: هم و غم ما این است که ترافیک ۲۵ درصدی ابتدای مهر را مدیریت کنیم که شاهد حادثه نباشیم و از شهروندان می خواهیم حمل و نقل عمومی و سرویس مدارس را جدی بگیرند. صوت این بخش از "صبح و گفت و گو" از سایت شبکه قابل دریافت می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied