شمانیوز
شما نیوز

فراهم نمودن مقدمات لازم برای برگزاری مجمع عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران

با حضور مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، جلسه شورای مدیران به منظور بررسی و تبیین اقدامات لازم ادارات ستادی درخصوص برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بانک برگزار شد.

پدرام رییس هیات مدیره، صمدی و غفاری از اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران امور و روسای ادارات مرکزی در این جلسه شرکت نمودند.

مکاتبه و اخذ مجوز برگزاری مجمع از مراجع ذیصلاح، انجام مقدمات برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بانک، تاکید مدیرعامل بر تهیه صورت های مالی بر اساس استانداردهای بانک مرکزی، ارائه پیشنهادات هیات مدیره به مجمع و سایر موارد مرتبط از محور های مطرح شده در این جلسه بود.

مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به عملکرد مثبت مجموعه در 6 ماه گذشته بیان داشت: حضور مدیران، روسا و کارکنان خوب و متخصص در این بانک، انجام کار و پیشبرد امور به منظور دستیابی به اهداف و سیاست های شبکه بانکی را ساده نموده است.

وی ضمن تاکید بر رعایت اصول مشتری مداری گفت: تکریم ارباب رجوع در بقا و تداوم کاری بانک از نقش و جایگاه ویژه ای برخوردار است و کارکنان صف و ستاد باید در اجرای اصول مشتری مداری اهتمام داشته باشند.

اکبری از وضعیت مطلوب بانک ابراز رضایت کرد و افزود: زحمات بی وقفه و تلاش های مضاعف کارکنان و مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران موجب تحقق برنامه ها و عملکرد مثبت بانک شده و جا دارد تا از اقدامات صورت گرفته تشکر و قدردانی نمایم.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص وضعیت رفاهی و خدمات پشتیبانی کارکنان اظهارداشت: با همدلی رییس و اعضای هیات مدیره بانک، در چهارچوب ضوابط و با توجه به امکانات موجود در راستای بهبود و ارتقاء وضعیت معیشتی پرسنل تلاش می کنیم.

وی افزود: توجه به بهبود وضعیت حقوق و رفاه کارکنان به عنوان یک ضرورت کمک می کند تا همکاران با انگیزه ای بالا، ذهنی باز و بدور از دغدغه های معیشتی برای ارتقای برند بانک و کیفیت بخشی به خدمات قابل ارائه، تلاش نمایند.

مرتضی اکبری در رابطه با کادر مدیریتی بانک تصریح کرد: مجموعه بانک قرض الحسنه مهر ایران از مدیرانی با تجربه و همکارانی دلسوز تشکیل شده است و هیچ گونه تغییر و جابجایی در بدنه مجموعه نخواهیم داشت.

در ادامه جلسه محسن پدرام بیان داشت: در بانک قرض الحسنه مهر ایران، خصوصاً در ستاد ادارات مرکزی ترکیبی از مدیران با تجربه و همکاران جوان حضور دارند که موجبات پویایی، توسعه و موفقیت بانک را فراهم آورده اند.

رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص مجامع بانک تصریح کرد: خدا را شاکریم که هر ساله مجمع عادی و فوق العاده بانک به بهترین نحو ممکن برگزار شده و صاحبان سهام با همدلی با کارکنان مجموعه در مجمع حضور داشته اند.

همچنین در ادامه، صمدی و غفاری اعضای هیت مدیره بانک به منظور هرچه پر بار برگزار نمودن مجمع سالیانه، رهنمودهای لازم را مطرح نمودند.

شایان ذکر است،در این جلسه با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری مجمع عمومی سالیانه بانک، شرح وظایف ادارات مختلف جهت ایفای نقش مطلوب در برگزاری هر چه بهتر مجمع مورد تاکید قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied