شمانیوز
شما نیوز

حضور بیمه نوین در نهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو، تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی

غرفه شرکت بیمه نوین در نهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو، تجدیدپذیر بهره وری و صرفه جویی انرژی در کنار دست اندرکاران و فعالان این صنعت برپا شد.

به گزارش شمانیوز، این شرکت در راستای تحقق اهداف توسعه ای خود با هدف گسترش تعامل با صنایع مختلف در حوزه انرژی های نو و ورود به بازارهای جدید با توجه به روند تغییر منابع انرژی در این نمایشگاه حاضر شده است .

شرکت بیمه نوین علاوه بر معرفی خدمات و محصولات بیمه ای خود، تلاش دارد تا سطح همکاری خود را با شركت هاي فعال در اين صنعت گسترش داده و با تعامل دوسویه با دست اندركاران و متخصصان اين حوزه زمینه های همکاری مشترک و توانمندی های دوجانبه را شناسایی و منعکس نماید .

این دوره از نمایشگاه به عنوان یکی از رویدادهای مهم صنعتی و تجاری در ایران، امسال نیز میزبان شرکت‌ها و صنعتگران ایرانی و خارجی با هدف معرفی آخرین و جدیدترین محصولات، خدمات و تکنولوژی‌های مرتبط با انرژی‌های نو و تجدیدپذیر و نیز صرفه‌جویی و بهینه‌سازی مصرف انرژی آغاز به کار کرده است .

نهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو، تجدید پذیر، بهره وری و صرفه جویی تا نهم اسفند ماه سال جاری در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران برپا و بیمه نوین در سالن 38 غرفه 131 میزبان علاقه مندان و پاسخگوی سئوالات مراجعان خواهد بود .

منبع: روابط عمومی بیمه نوین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied