شمانیوز
شما نیوز

معاون جدید عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی منصوب شد.

مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، در حکمی فریبا اخوان را به عنوان معاون جدید عملیات این شرکت منصوب کرد.

به گزارش شمانیوز، درحکم دکتر محمدرضا محسنی آمده است : نظر به تعهد، تخصص و شایستگی شما و در راستای ایجاد انسجام در انجام امور عملیاتی شرکت و پیشبرد امور توسعه ای، فراهم سازی انجام فرآیندهای Income Collection و Corporate Action و نیز توسعه تسویه وجوه ابزارهای مورد معامله در بورس ها، به سمت معاونت عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی منصوب می شوید .

بر اساس نمودار سازمانی، مدیریت امور عملیات سهامداری، امور ناشران، ارتباط با مشتریان و خدمات الکترونیک و تسویه وجوه معاملات اوراق بهادار و بورس کالا تحت نظارت معاونت عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی هستند .

اخوان یکی از مدیران باسابقه بازار سرمایه ایران است که فعالیت حرفه ای خود را سال 1374 به عنوان مسئول تسویه و پایاپای وجوه در سازمان کارگزاران بورس اوراق بهادار آغاز کرد .

وی بعد از تصویب قانون جدید بازار اوراق بهادار به شرکت سپرده گذاری مرکزی ملحق شد و به عنوان مدیر عملیات سهامداران به فعالیت خود در بازار سرمایه ادامه داد .

پیش از این، محسن خدابخش معاونت عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی را برعهده داشت و ماه گذشته به مدیریت نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب شد .

منبع: روابط عمومی سمات

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied