شمانیوز
شما نیوز

برای سومین سال متوالی صورت گرفت؛

اهدای تندیس جایزه ملی مدیریت مالی ایران به بانک شهر

بانک‌ شهر برای سومین سال پیاپی، موفق به کسب تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت مالی ایران (یادواره دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی) شد.

به گزارش شمانیوز، درهفتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران و دهمین کنفرانس حسابداران و مدیران مالی که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی و با حضور دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی، دکتر نجفی مشاوره اقتصادی رییس‌جمهور و جمعی از مدیران و مسئولان ارشد کشوری برگزار شد،بانک شهر به دلیل عملکرد مطلوب و شایسته در ارائه خدمات به مشتریان به رأی هیات داوران موفق به دریافت تندیس بلورین شد .

دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در این مراسم بر لزوم بازنگری در مدیریت اقتصاد ملی تاکید کرد و گفت: . ما بی‌شک نیاز به یک تغییر و تحول بنیادین در این زمینه داریم که کار ساده‌ای نیز نیست .

وی افزود: ما در موقعیتی هستیم که باید از منظر اقتصادی و سیاسی، تغییری در پارادایم‌های مدیریت اقتصاد ملی ایجاد کنیم .

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ارقامی که برای به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام کشور نیاز است، ادامه داد: این ارقام در سیستم بودجه کشور، غیر قابل تأمین است و نمی‌توان آن را از طریق منابع دولت تأمین کرد. همه‌ی این ارقام مبین آن است که اتکاء به بودجه و درآمد نفت، اصلاً امکان‌پذیر نیست .

بر این اساس، جایزه ملی مدیریت مالی ایران همه ساله با هدف حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت‌مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک و معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه‌های مالی و اقتصادی و همچنین فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی برگزار می‌شود .

در این مراسم از بنگاه‌های اقتصادی قدردانی و جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سطح تندیس بلورین به بانک شهر اعطاء شد .

منبع: مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied