شمانیوز
شما نیوز

مدیران و کارکنان پست‌بانک‌ایران برای چهارمین سال متوالی از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند

جمعی از مدیران و کارکنان بسیجی پست‌بانک‌ایران از سراسر کشور به‌منظور تجلیل از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهداء و رزمندگان اسلام و گرامیداشت یادوخاطره آنان برای چهارمین سال متوالی در قالب "کاروان راهیان‌نور" طی روزهای سوم لغایت ششم اسفندماه سال جاری از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.

به گزارش شمانیوز: بازدید از معراج الشهداء اهواز، منطقه جنگی اروندرود(فاو) محل عملیات بزرگ والفجر8، مناطق عملیاتی شلمچه، هویزه، بستان، سوسنگرد، دهلاویه، طلائیه و یادمان‌های شهدای این مناطق، باجه نمایندگی خدمات بانکی کوت‌عبدالله و همچنین موزه شهدای خرمشهر ازجمله برنامه‌های کاروان راهیان‌نور بسیج پست‌بانک ایران طی روزهای یادشده بود. همچینن حجت‌الاسلام آقائی فرمانده حوزه مقاومت بسیج بانک در این گردهمائی با تقدیر از شرکت‌کنندگان و تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار در بین کارکنان و اهمیت‌دادن به کانون گرم خانواده، خواستار تلاش مضاعف همگانی برای پیشبرد اهداف بانک شد.

گفتنی است: در این بازدیدها که به میزبانی شایسته پست بانک استان خوزستان انجام شد سه تن از راویان دفاع مقدس از جمله محمد فریسات آزاده و جانباز سرافراز جنگ تحمیلی در مسیرهای کاروان راهیان نور ضمن معرفی مناطق جنگی و تشریح نحوه عملیات و مقاومت رزمندگان سلحشور کشورمان به ذکر خاطراتی از شهیدان حماسه‌آفرینان و ساکنان این نواحی در دفاع از وطن پرداختند که بسیار مورد استقبال واقع شد. منبع: روابط‌عمومی پست‌بانک ایران
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied