شمانیوز
شما نیوز

جزئیات استخدام در آموزش و پرورش وجود ندارد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکنون هیچ خبری مبنی بر روش ثبت نام و زمان آزمون استخدامی به منظور جذب 5000 معلم در استان اعلام نشده و افراد متقاضی فریب سودجویان را نخورند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

علیرضا جدایی در اجلاس مسئولان روابط عمومی‌های آموزش و پرورش کل کشور در شیراز، گفت: اگر بتوانیم میان مخاطبان و ادارات کل این سازمان همدلی و همزبانی ایجاد کنیم، آنگاه می‌توان گفت مخاطبان واقعی را جذب کرده‌ایم.

وی مهمترین ماموریت روابط عمومی در آموزش و پرورش را عملیاتی کردن شعار همدلی و همزبانی دانست و افزود: بدین جهت مسئولان روابط عمومی‌های ادارات آموزش و پرورش استان‌ها علاوه بر انتشار خبر، صداقت در اعلام خبر را مد نظر قرار دهند.

رئیس روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌های ادارات کل آموزش و پرورش توانسته‌اند رسالت خود را در کشور به درستی انجام دهند، به گونه‌ای که روزانه بیش از ۳۵۰ سامانه خبری رصد می‌شود که به همین منظور تاکنون ۲۸ هزار پیام مردمی را به درون سیستم انتقال داده‌ایم.

جدایی با تقدیر از عملکرد روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، خاطرنشان کرد: اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل آموزش و پرورش فارس در جایگاه نخست روابط عمومی‌های وزارتخانه قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صدور مجوز استخدام پنج هزار نفر در آموزش و پرورش تاکید کرد: دولت مجوز این استخدام را صادر کرده اما متاسفانه برخی سایت‌ها اقدام به شایعه پراکنی مبنی بر نحوه استخدام کرده‌اند.

رئیس روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: در دولت گذشته شیوه اطلاع‌رسانی به شکل پلیسی و عوام گرایانه بود در حالی که در دولت تدبیر وامید رسالت این نهاد بر مبنای عقلانیت استوار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: نهاد اموزش و پرورش در راستای تحول بنیادین نیازمند بهبود روش‌ها و رویکردهای اصولی است.

حمیدرضا آذری مخاطبین آموزش و پرورش را کلیدی ترین افراد جامعه دانست و گفت: این وظیفه روابط عمومی‌های ادارات است که خبرهای صحیح را انتشار دهند تا مخاطبین نسبت به مضوعات مهم آگاه شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: مخاطب سنجی در هر زمینه‌ای یکی از مهمترین و ابتدایی‌ترین اقدامات اطلاع رسانی است و از همین رو مسئولان روابط عمومی باید به این مهم توجه بیشتر داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied