شمانیوز
شما نیوز

دستگیری باند تبادل زن و شوهرها با یکدیگر‌+عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): «این باند خطرناک از طریق جذب افراد بی بند و بار بر روی فیس بوک توانست مجموعه وسیعی از زنان و مردان را در این رابطه بکار‌گیرد.»

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

به نقل از سایت خبری الیوم السابع؛ نیروهای امنیتی مصر از انهدام باند خطرناکی در شهر "نصر" خبر دادند که به مبادله زن و شوهرهای بی بند و بار با یکدیگر اقدام می کرد.

بر پایه این گزارش؛ این باند که مدت 8 ماه به این کار شنیع اقدام می کرد، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده و به دائره تجسس و تحقیق منتقل شده اند. منابع امنیتی مصر بخشی از فعالیت های پشت پرده این باند را در اختیار رسانه ها گذاشته اند.

این باند از طریق جذب افراد بی بند و بار بر روی فیس بوک اقدام می کرد و توانست مجموعه وسیعی از زنان و مردان را دراین رابطه بکار‌گیرد. در این میان یک افسر امنیتی با صفحه فیس بوک این باند ارتباط می گیرد و خواستار منضم شدن به این باند می شود.

بعد از اینکه با خواسته افسر امنیتی موافقت می شود، این افسر با زن و شوهری آشنا می شود که باند مذکور را مدیریت می کنند و توانست از این طریق به دنیای سری این باند و روش های فعالیتش پی ببرد.

این زن و شهر رئیس شرکت های تجاری بودند که فکر طراحی این باند به ذهنشان می رسد و مجموعه هایی در این رابطه تشکیل دادند.

این افسر امنیتی توانست مدارک و اسناد لازم را به صورت تصویر و ضبط صدا در اختیار همکاران مافوق خود در دستگاه های امنیتی مصر قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied