شمانیوز
شما نیوز

رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس و نمایندگان مجلس:

مجلس باید با قوا به ویژه دولت تعامل کند

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مقام معظم رهبری فرمودند: مجلس باید با قوا به ویژه دولت تعامل کند. تعامل بر مبنای سوء ظن ممکن نیست باید با حسن ظن همراه باشد. با این روش که از اول طرف مقابل را متهم کنیم که بنایش بر فلان کار خلاف یا سازش یا خیانت یا فلان سوء استفاده شخصی است ،تعامل انجام نمی‎شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز به مناسبت سالروز آغاز به کار مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند: در مسائل هسته‎ای مواضع همان چیزهایی است که علنا اظهار کردیم. همان موارد دقیقا به مسئولان زبانا و کتبا گفته شده شده، مواضع اساسی نظام اینهاست. برادران ما مشغول کار و تلاشند، واقعا عرق می‎ریزند و در این زمینه‎ها کار می کنند. باید بر همین مواضع پافشاری کنند و تبوانند مصلحت کشور و نظام را تأمین کنند.
ایشان تصریح کردند: مواضع اصولی مجلس قابل قبول، مثبت و بعضا کاملا پیشرفته است. شاکله مجلس باید بنای مرتفع مواضع اصولی باشد. معیار مواضع باید فرمایشات و وصینامه امام بزرگوار باشد. اگر شاکله مجلس اینگونه باشد در پرتگاه هولناک نظام سلطه فرو نخواهیم غلطید.
رهبر معظم انقلاب ادامه دادند: در مسئله اقتصاد مقاومتی همزبانی هست، اما در همدلی مشکل وجود دارد. با تقویت تولید داخل و استفاده حقیقی از ظرفیت های داخلی حل مسائل بیرونی و هسته ای آسان خواهد شد.
آیت الله خامنه ای اضافه کردند: غیر از مسئله هسته‎ای سریال‎های دیگری نظیر حقوق بشر در انتظار ما است. اینطور نیست که همه مسأله ما با غرب، آمریکا وصهیونیست در هسته ای باشد. گشودن گره مسئله هسته ای و مسائل دیگر تقویت درونی ما است.
ایشان تصریح کردند: در قانون برنامه ششم و بودجه 95 مسأله اقتصاد مقاومتی را به طور کامل ببینید. راه جبران کمبود منابع ناشی از تحریم صرفه جویی و انضباط مالی در همه دستگاه هاست.
رهبر معظم انقلاب فرموند: مجلس باید با قوا به ویژه دولت تعامل کند. تعامل بر مبنای سوء ظن ممکن نیست باید با حسن ظن همراه باشد. با این روش که از اول طرف مقابل را متهم کنیم که بنایش بر فلان کار خلاف یا سازش یا خیانت یا فلان سوء استفاده شخصی است ،تعامل انجام نمی‎شود.
ایشان تاکید کردند: این را می‎دانم دچار کمبود منابع هستیم و تحریم هم در کمبود منابع تاثیر داشته است، راه علاج را پیدا کنید. راه حل صرفه جویی است. اولویت‎ها را باید رعایت کرد. بن بستی وجود ندارد. کمبود منابع گره باز نشدنی نیست. کمبود منابع نباید بهانه‌ای شود که نمی‎شود کار کرد.‬‌
اخبار تکمیلی این دیدار متعاقبا منتشر خواهد شد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied