شمانیوز
شما نیوز

تولد یک خوک از زن داعشی / عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): اخیراً خبری در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی موبایلی نقل شده است که ادعا می‌کند یک زن داعشی بچه‌ای شبیه‌ به خوک بدنیا آورده است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

اخیراً خبری در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی موبایلی نقل شده است که ادعا می‌کند یک زن داعشی بچه‌ای شبیه‌ به خوک بدنیا آورده است. **شایعه** اخیراً خبر و عکسی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی موبایلی نقل شده است که ادعا می‌کند یک زن داعشی بچه‌ای شبیه‌ به خوک بدنیا آورده است: «خبر تازه، تازه...؛‌ معجزه‌ای که موصل را لرزاند. زنی از موصل یکی از شهرهای سنی نشین عراق که برای جهاد نکاح با حضرات ملعون داعش خدمت می‌کرد، بچه‌ای به دنیا آورد که شبیه خوک می‌باشد. سبحان الله، خداوند رویتان را سیاه کرد ای قاتلان وحشی و کفار ...»

این بچه خوک نوزاد زن داعشی نیست +تصاویر

**واقعیت** تصویر منتشر شده بچه نوزاد یک زن داعشی نیست، بلکه یک بچه خوک است که به علت اختلالات ژنتیکی صورتی شبیه به انسان پیدا کرده است. اگرچه بدعت جهاد نکاح یکی از منفورین بدعت‌های گروه تروریستی داعش است و با شرع و عقل منافات دارد، اما این تصویر ارتباطی با آن ندارد. یک خوک چینی پس از طی دوران بارداری سخت بچه‌ای را به دنیا آورد که شباهت بسیار زیادی به انسان داشته است که به همین دلیل تصاویر آن به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. اگر عنوان «بچه خوک با صورت انسان» جست‌وجو شود، تصاویر متعددی از این بچه خوک مشاهده می‌شود. *آیا تولد بچه خوک با سر انسان سابقه دارد؟ 2 سال گذشته نیز بچه خوکی در گوآتمالا با سر انسان متولد شد که این موضوع باعث ایجاد بحث پیرامون آن شده بود. لائورانو اسکوبار آریاس کشاورز منطقه مذکور گفته بود اشیای نورانی را در آسمان دیده و بعد این خوک بدنیا آمده و حدس می‌زد که این موجود فضایی باشد.

این بچه خوک نوزاد زن داعشی نیست +تصاویر
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied