شمانیوز
شما نیوز

تبلیغ همجنسگرایی در گروه های دخترانه/تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): اخیرا گروه های دخترانه در نرم افزارهای پیام رسان،اعضا را به چالش هایی دعوت می کنند که خروجی آن تبلیغ و ترویج همجنسگرایی در بین خانم های جوان است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

این روزها اغلب دختران جوان در نرم افزارهای پیام رسان خود،گروه هایی دارند که به قول خودشان ویژه خانم هاست و در آنجا همه چیز دخترانه است. در گروه هایی که ورود آقایان ممنوع است هر موضوع دخترانه ای رد و بدل می شود،از جک ها و دانستنی ها گرفته تا مدهای روز و تازه های دنیای فشن.

تبلیغ همجنسگرایی در گروه های دخترانه

گاهی هم اعضا به چالش هایی دعوت می شوند.چالش هایی که از افراد آنلاین درخواست می شود تا تصاویری را با دیگران به اشتراک بگذارند. در ابتدا این چالش ها با اشیا شروع می شود.مثلا مدیر گروه پیشنهاد می دهد تا سایر اعضا از کلکسیون لاک های خود عکس بگیرند و در گروه قرار دهند،یا از لباس های خود عکس بگیرند و منتشر کنند.

تبلیغ همجنسگرایی در گروه های دخترانه

اما گاهی چالش ها پا را فراتر می گذارند بطوریکه اعضا باید از خود سلفی بگیرند و همین الان یهویی در گروه قرار دهند. اینجاست که ناگهان سروکله بچه پرو های گروه پیدا می شود و چالش را برای اعضا سخت تر می کنند.یعنی گرفتن عکس های بیشتر از زوایای دیگر! سر شوخی که باز شد به خیال اینکه همه اعضا خانم هستند هر نوع اظهار نظری در مورد عکس ها آزاد می شود و پای پیشنهاد های عجیب و غریب هم به بحث باز می شود. با داغ شدن چالش،به مخلوط عکسهای شخصی و اظهار نظرها،چاشنی دیگری هم اضافه می شود. تصاویری از سایت های خارجی با محتوای همجنسگرایی و بعد هم استدلال هایی که این موضوع را در میان دختران جوان امری عادی جلوه دهند و ادامه ماجرا. حال اینکه پشت شماره های اعضای گروه چه کسانی هستند(خانم یا آقا) بماند،اما آنچه مسلم است رشد فزاینده محیط های مجازی این الزام را ایجاد می کند که در زمینه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جوانان بیش از پیش به روز و گوش به زنگ باشیم.

تبلیغ همجنسگرایی در گروه های دخترانه

البته هستند خانم های زیادی که با مشاهده چنین اتفاقاتی در گروه های مختلف،فورا اقدام به ترک گروه می کنند و چه بسیارند گروه های دخترانه ای که اعضا با حفظ ارزش ها و فرهنگ ایرانی-اسلامی کشورمان با یکدیگر به تبادل اطلاعات می پردازند. گزارش:امیر نوایی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied