شمانیوز
شما نیوز

آتش‌سوزی گسترده در ساختمان وزارت کشور +عکس

تالار وزارت کشور دقایقی پیش دچار حریق گسترده شد.

به گزارش مشرق، مجتمع فرهنگی رفاهی و آموزشی وزارت کشور صبح روز شنبه آتش گرفته است.
این مجتمع درحال حاضر (ساعت 7 صبح) در آتش می سوزد و دود غلیظی اطراف وزارت کشور را فراگرفته است.

دهها نیروی آتش نشانی و امداد و نجات درحال اطفای حریق هستند.

نیروی انتظامی نیز در اطراف مجتمع فرهنگی وزارت کشور مستقر شده اند و امنیت آن را برعهده دارند.

آتش سوزی گسترده است و دود ناشی از آن خیابانهای اطراف ازجمله فاطمی و شهید گمنام را فراگرفته است. علت آتش سوزی فعلا اعلام نشده است.

آتش سوزی گسترده در ساختمان وزارت کشور +عکس برای دیدن تصاویر بیشتر کلیک کنید
سخنگوی سازمان آتش نشانی: خطر جانی برای کسی پیش نیامده است ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: به محض اعلام وقوع آتش سوزی در سالن همایش های وزارت کشور که در خیابان فاطمی قرار دارد بلافاصله ماموران شش ایستگاه آتش نشانی با تمامی تجهیزات و دستگاه های بالابر به محل اعزام شدند که هم اکنون مأموران سازمان آتش نشانی در حال اطفای حریق هستند.
آتش سوزی گسترده در ساختمان وزارت کشور +عکس
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با ورود مأموران سازمان آتش نشانی حریق در سالن اصلی تحت کنترل مأموران است و خطر جانی برای کسی پیش نیامده است. ملکی افزود: هم اکنون حریق در طبقه همکف سالن اصلی اطفای حریق به پایان رسیده است و آتش نشانان در حال اطفای حریق در طبقه بالایی هستند. توضیحات سخنگوی وزارت کشور در مورد آتش‌سوزی حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور، در خصوص حادثه آتش‌سوزی در ساختمان وزارت کشور به مهر گفت: آتش‌سوزی در یکی از تالارهای وزارت کشور رخ داده است.
آتش سوزی گسترده در ساختمان وزارت کشور +عکس
سخنگوی وزارت کشور افزود: آتش در حال مهار است و تاکنون دلیل آن نامعلوم است و به محض آنکه دلیل این آتش‌سوزی مشخص شد، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. ساعت ۶ و ۴۰ دقيقه صبح امروز ساختمان وزارت کشور دچار طعمه حریق شد و هم‌اکنون ماشین‌های آتش‌نشانی در حال اطفای حریق هستند. گفته می شود سالن همايش هاي وزارت كشور واقع در خیایان فاطمی منشاء اصلی این آتش سوزی است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied