شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی روز دوشنیه 14/11/92

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: تمام مقاطع تحصیلی مدارس گیلان به دلیل شدت بارش برف فردا ۱۴ بهمن ماه تعطیل است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، مهدی حاجتی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: با توجه به ادامه بارش برف و احتمال یخ بندان، تمام مدارس گیلان فردا ۱۴ بهمن ماه تعطیل است.

وی تصریح کرد: مدیران و عوامل اجرایی واحدهای آموزشی باید با حضور در محل کار و همکاری انجمن اولیا و مربیان نسبت به برف روبی مدارس برای جلوگیری از حوادث احتمالی اقدام کنند.

به گزارش فارس، بارش برف همچنان با شدت در نقاط مختلف گیلان ادامه دارد. تعطیلی مدارس پایتخت در دست بررسی است

مسعود ثقفی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: هنوز هیچ تصمیم قطعی برای تعطیلی مدارس شهر تهران در روز دوشنبه گرفته نشده است، اما کارشناسان در حال بررسی وضعیت لغزندگی معابر هستند.

وی افزود: با توجه به قطع بارش برف در اکثریت مناطق شهر تهران احتمال تعطیلی مدارس کم است، اما با این وجود کارشناسان در حال بررسی وضعیت مدارس هستند و چنانچه تصمیمی در این زمینه گرفته شود، تا نیمه شب یکشنبه مشخص و به اطلاع شهروندان می رسد.

مدارس مقطع ابتدایی زنجان فردا تعطیل است مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان ، در گفتگو با خبرنگار مهر، از تعطیلی کلیه مدارس مقطع ابتدایی استان زنجان درروز دوشنبه خبر داد.

علی اسماعیلی اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و کولاک شدید مدارس زنجان در مقطع ابتدایی روز دوشنبه تعطیل است.

وی گفت: با توجه به برودت هوا و بارش برف و یخبندان مدارس مقطع ابتدایی استان زنجان روز یکشنبه نیز تعطیل بود تعطيلي مدارس تهران در روز دوشنبه 14 بهمن به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد که به دلیل بارش برف، سرمای شدید و لغزندگی معابر، همه مدارس ابتدایی منطقه یک شهر تهران و بخش لواسانات و رودبار قصران در نوبت صبح روز دوشنبه تعطیل است.

تمام مدارس مازندران فردا تعطیل است غلامرضا سقایی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اظهار داشت: مدارس مازندران در تمامی دوره های تحصیلی در نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه 14 بهمن 92 تعطیل است.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران گفت: در صورت تداوم بارش برف و تصمیم آموزش و پرورش مبنی بر تعطیلی مدارس، در روزهای آینده مراتب از طریق رسانه ها اطلاع رسانی می شود.

وی بیان داشت: به دلیل بارش شدید برف شب گذشته و امروز در مازندران مدارس تمامی دوره های تحصیلی تعطیل بوده است.

سقایی تصریح کرد: امروز مدارس ابتدایی، متوسطه اول (راهنمایی) و متوسطه دوم به علت بارش برف شدید، برودت هوا، یخبندان، لغزندگی معابر و مشکل تردد، تعطیل بوده است.

مدارس مشهد و شهرستان های خراسان رضوی فردا تعطیل است به علت برودت شدید هوا، بارش برف و لغزندگی معابر کلیه مدارس شهرستان های طرقبه، شاندیز و کلات فردا 14 بهمن در نوبت صبح تعطیل است.

همچنین مدارس ابتدایی و متوسطه اول (راهنمایی قدیم) در شهرستان ها، مناطق و نواحی هفت گانه مشهد، تبادکان، نوخندان، درگز، فریمان، تایباد، قوچان، جغتای، بخش کاخک گناباد، چناران، بردسکن، سبزوار، گلبهار، ششتمد و داورزن نیز تعطیل خواهد بود.

بنابراین گزارش، مدارس ابتدایی در شهرستان های تربت جام، نیشابور، تربت حیدریه، جلگه رخ، زبرخان، میان جلگه، خلیل آباد، سرخس، فیروزه، رشتخوار، کاشمر، زاوه، بخش کوهسرخ، صالح آباد و کدکن نیز فردا تعطیل است.

برخی واحدهای دانشگاه های آزاد گیلان تعطیل شد با توجه به بارش شدید برف در گیلان فردا روز دوشنبه 14 بهمن جاری تمام فعالیت های آموزشی دانشگاه های آزاد اسلامی در این استان به غیر از واحدهای تالش و آستارا تعطیل است.

همچنین تمام فعالیت های آموزشی در دانشگاه های آزاد اسلامی در شهر رشت شامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، پردیس علوم و تحقیقات گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی مرکز خواهران فردا تعطیل است.

با توجه به مشکل تردد دانشجویان و دریافت استعلام لازم از رؤسای واحدهای دانشگاهی در سطح گیلان، واحدهای رودبار، بندر انزلی، صومعه سرا، فومن و شفت، رودسر و املش، لنگرود، لاهیجان، آستانه اشرفیه، مراکز ماسال، لشت نشا و زیباکنار و سیاهکل فردا تعطیل است.

در واحدهایی که امتحانات پایان ترم در آنها هنوز به اتمام نرسیده است، از دانشجویان در تاریخ های دیگری امتحان به عمل می آید.

در شهرهایی که شدت بارش برف در آنها زیاد است، رؤسای واحدهای دانشگاهی درباره تعطیلی کامل این واحدها تصمیم گیری می کنند.

تمامی مقاطع تحصیلی گلستان فردا دوشنبه تعطیل است محمد رضا وطنی امشب در گفت و گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: تنها مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه استان هم در نوبت صبح و هم نوبت عصر تعطیل خواهد بود.

به گفته وی: شیفت های عصرانه مقاطع تحصیلی دبیرستان و راهنمایی تعطیل نیست و دایر خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گزارش هواشناسی استان دمای هوا بین سه تا شش درجه کاهش می یابد که این وضعیت جوی به همراه بروز یخبندان ایجاب می کند، مدارس شیفت صبح در استان تعطیل باشند.

وطنی با ابراز نگرانی از روند تعطیلی مدارس به دلیل شدت سرما اذعان داشت: به هیچ وجه راضی نیستیم که مدارس استان تعطیل باشد اما نبود زیرساخت مناسب و مشکلات در رفت و آمد دانش آموزان، مدیریت آموزش و پرورش استان را ناگزیر به این انجام این کار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پیش از چنین وضعیتی باید در کمیته ای اضطراری متشکل از شهرداری ها و مدیریت بحران، راهکارهای مناسب برای مقابله با چنین وضعیتی پیش بینی می شد؛ تا عرصه تعلیم و تربیت فرندانمان اینگونه دچار توقف نشود.

هوای گلستان اکنون با نوسان دمایی بین سه تا هشت درجه زیر صفر، ابری است و در برخی از نقاط بارش پراکنده برف گزارش شده است.

برودت هوا مدارس نوبت صبح مقطع ابتدایی کردستان را تعطیل کرد علیرضا منتشلو در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: تعطیلی مدارس مقطع ابتدایی نوبت صبح تمامی شهرها و روستاهای استان به دلیل برودت هوا و نیز شرایط یخبندان است.

گفتنی است؛ برودت هوا از روز گذشته بر استان کردستان حاکم شده است.

تعطيلي ساير استان ها تا بدين لحظه اعلام نشده است. اين خبر بروز رساني خواهد شد...

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی