شمانیوز
شما نیوز

تشییع جنازه مرتضی پاشایی با حضور هنرمندان و بازیگران/تصاویر

مراسم تشییع پیکر زنده یاد مرتضی پاشایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان از دقایقی پیش با حضور هزاران نفر از علاقه مندان و طرفداران وی در تالار وحدت آغاز شد.

به گزارش شبكه اطلاع رساني مردمي(شمانيوز): این مراسم با پخش قطعاتی از آثار این خواننده موسیقی پاپ آغاز شده و گروه های مختلف مردمی از تهران و شهرستان ها با خوانش ترانه های این خواننده و مراسم سنج و دمام نوازی با خانواده این هنرمند فقید ابراز همدردی کردند.

هم اکنون خیابان شهریار تهران و بخش هایی از خیابان های مجاور به دلیل ازدحام جمعیت به طور کامل مسدود است.

محمد رضا گلزار، سید جواد هاشمی، فرزاد حسنی، محمد علیزاده، سیروان خسروی، زانیار خسروی، بهنام صفوی، سیاوش خیرابی، شیلا خداداد، بهنام صفوی، مجید شهریاری و دیگر هنرمندان از مهمانانی هستند که هم اکنون در محوطه تالار وحدت حضور دارند. قرائت پیام تسلیت وزیر ارشاد در بدو شروع مراسم تشییع مرتضی پاشایی پیام تسلیت علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرائت شد. در این پیام آمده است خبر درگذشت هنرمند توانای موسیقی کشور باعث تاسف و تاثر گردید. پاشایی همانطور که برای موسیقی مردمی توانایی خودرا به منصه ظهور رساند در قلوب مردم نیز به شایستگی ماوا داشت. در ادامه علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد به ذکر خاطره ای از مرحوم پاشایی پرداخت. همخوانی محمد علیزاده با مردم همچنین محمد علیزاده خواننده معروف و از دوستان مرتضی پاشایی در جایگاه قرار گرفت تا برخی از ترانه های مرحوم پاشایی با حضور هواداران وی زمزمه شود. ترانه هواتو کردم که به گفته علیزاده مرحوم پاشایی به آن بسیار علاقه داشت نیز همخوانی شد. در حال حاضر ترانه جاده یکطرفه توسط محمد علیزاده و هواداران مرتضی پاشایی در حال اجراست. در ادامه پدر مرتضی پاشایی در جایگاه قرار گرفت و ضمن تشکر از طرفداران مرتضی پاشایی گفت: پزشکان مرتضی را یک سال پیش جواب کرده بودند اما با دعاهای شما یکسال دیگر زندگی کرد و این یک هدیه از طرف خداوند بود. گفتنی است با توجه به ازدحام جمعیت بی نظمی هایی نیز در مراسم ایجاد شده و ده ها نفر با عبور از نرده های تالار وحدت وارد تالار شدند تا به پیکر مرتضی پاشایی نزدیک شوند.

این خبر در حال تکمیل است. ..

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied