شمانیوز
شما نیوز

جزئیات اعدام جعفری تبار

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): حجه الإسلام و المسلمین سید «ابراهیم رئیسی» معاون اول قوه قضاییه درباره حکم صادر شده برای آقای «جعفری تبار» در دادگاه ویژه روحانیت، گفت: حکم اعدام در این دادگاه صادره شده اما این حکم بدوی و قابل تجدید نظر است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

به نقل از شیعه آنلاین، ۲۹ آذر ماه ۱۳۹۳ خبری تحت عنوان «انتشار شایعه اعدام استاد جعفری تبار در قم» منتشر شد. در آن مطلب از مسئولان محترم مربوطه خواسته بودیم که در مورد وضعیت آقای «جعفری تبار» اطلاع رسانی و روشنگری کنند تا از انتشار شایعات جلوگیری شود.

اکنون و بعد از گذشت چند هفته از آن زمان، حجه الإسلام و المسلمین سید «ابراهیم رئیسی» معاون اول قوه قضاییه درباره حکم صادر شده برای آقای «جعفری تبار» در دادگاه ویژه روحانیت، گفت: حکم اعدام در این دادگاه صادره شده اما این حکم بدوی و قابل تجدید نظر است.

وی تاکید کرد: حکم صادرشده برای این فرد، حکم بدوی بوده و می ‌توان به این حکم اعتراض کرد و طبق قانون قابل تجدیدنظر خواهد بود.

از سوی دیگر حجه الاسلام و المسلمین «محمدجعفر منتظری» رئیس دادگاه ویژه روحانیت، در این باره گفته بود: بنا نداریم اخبار ویژه مربوط به دادگاه ویژه روحانیت را منتشر کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied