شمانیوز
شما نیوز

رایگان شدن ورزشگاه برای ایرانی‌ها، این بار در فینال فوتسال آسیا!

حضور تماشاگران ایرانی در سالن برگزاری دیدار فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا رایگان شد.

حضور تماشاگران ایرانی در سالن برگزاری دیدار فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا رایگان شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از درخواست تماشاگران پرتعداد ایرانی از مسئولان تیم‌ملی مبنی بر اختصاص جایگاهی به ایرانی‌ها برای تماشای بازی ایران و ازبکستان، رئیس فدراسیون فوتبال خبر از هماهنگی کامل با مسئولان برگزاری مسابقه داد.

ورودی C استادیوم ازبکستان که به سکوهای سمت راست جایگاه ویژه ختم می‌شود با ظرفیت 300 تماشاگر به ایرانی‌ها اختصاص شده و اعلام شده علاقمندان به تماشای این بازی باید قبل از شروع بازی رده‌بندی میان تایلند و ویتنام در سالن حاضر باشند چراکه حجم تماشاگران ازبکی که از شهرهای دور عازم این بازی هستند بسیار زیاد بوده و در صورت کمبود جا ممکن است جایگاه تماشاگران ایرانی نیز پر شود.

عباس ترابیان با تایید این خبر گفت: ورود تمامی تماشاگران ایرانی برای تماشای این بازی نیز رایگان اعلام شده است.

***

علی کفاشیان در اردوی تیم‌ملی فوتسال حضور یافت.

در شب بازی با ازبکستان رئیس فدراسیون فوتبال در اردوی تیم‌ملی ایران در هتل رامادا حضور پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، به منظور روحیه‌بخشی و آماده‌سازی روحی هر چه بهتر ملی‌پوشان در آستانه دیدار تیم‌های ایران و ازبکستان، علی کفاشیان شب گذشته در هتل رامادای تاشکند و اردوی ملی‌پوشان ایران حاضر شد و در فضایی صمیمانه با آنها به گفتگو پرداخت.

در این نشست رئیس فدراسیون فوتبال پس از سخنان سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال، با اشاره به استقلال کمیته فوتسال بر حمایت‌های بیش از قبل نسبت به فوتسال و همچنین پاداش ویژه قهرمانی این تیم در آسیا تاکید کرد و ضمن دو برابر کردن پاداش برد فینال، خبر از پاداش ویژه ریالی برای تیم‌ملی فوتسال ایران و پرداخت آن تا قبل از سال جدید داد.

محمد ناظم‌الشریعه سرمربی و محمد کشاورز، کاپیتان تیم‌ملی فوتسال ایران نیز در ادامه به بیان درد و دل‌هایی صمیمانه با علی کفاشیان پرداخته و خواستار نگاه هر چه بهتر فدراسیون فوتبال نسبت به فوتسال شدند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی