شمانیوز
شما نیوز

مشاوره حقوقی کال وکیل (callvakil)

در جهان امروز با پیشرفت‌های به وجود آمده در زمینه‌های گوناگون، به ویژه فناوری‌های مدرن و همچنین پیچیدگی‌های روز افزون موارد و مسائل حقوقی، لزوم انجام تغییرات و به روز رسانی در قوانین حقوقی، روش پیگیری و اعمال آنها، و حتی ساختار مؤسسات حقوقی، احساس می‌شود.

مشاوره حقوقی کال وکیل (callvakil)

به همین منظور مجموعه حقوقی همراز، متشکل از کارشناسان حقوقی و وکلای پایه یک دادگستری با بیش از 25 سال تجربه در حل پرونده‌های گوناگون در زمینه حقوق خانواده مانند مسائل مربوط به مهریه، نفقه، انواع طلاق و حضانت فرزندان، در زمینه دعاوی تجاری مثل مطالبه وجه چک حقوقی، سفته، برات و ...، در زمینه فناوری‌های نوین مثل بلاکچین و ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و ...تصمیم به تشکیل استارتاپی با نام و نشان تجاری کال وکیل گرفتند.

 

مجموعه کال وکیل هدف خود را از تشکیل چنین استارتاپی، مزایای ویژه انجام امور حقوقی به صورت آنلاین یا تلفنی می‌داند. ثبت، پیگیری و به انجام رساندن مراحل حقوقی به صورت غیر حضوری، مزایای مهمی خواهد داشت که به چند مورد آن اشاره می‌کنیم.

 

1-صرفه جویی در هزینه و زمان یکی از مهم‌ترین مزایای انتخاب مجموعه کال وکیل می‌باشد. در روش انتخاب وکلای حضوری، شما باید مبلغی معادل با نود درصد بیش از آن چه که لازم است در کال وکیل هزینه کنید را بپردازید. همچنین برای قرارهای حضوری و پیگیری‌های مراحل امور حقوقی به صورت حضوری، همواره زمان خود و وکیلتان را بیشتر از آن چه که نیاز است، مصرف می‌کنید و طبیعتاً هزینه‌های بیشتری نیز متقبل می‌شوید.

 

در سیستم کاری مجموعه حقوقی کال وکیل همه کارها اعم از طرح موضوع، تکمیل مدارک، مشاوره و پرسش و پاسخ و پیگیری‌های لازم، به صورت آنلاین یا نهایتاً تلفنی انجام می‌شود. همین مسئله قادر است به میزان چشمگیری از صرف بیش از حد هزینه و زمان شما، جلوگیری نماید.

 

2-مشاوره‌های عمومی رایگان، یکی دیگر از مزایای مجموعه حقوقی کال وکیل است. شما می‌توانید موضوع و مسئله پیش آمده را با کارشناسان حقوقی ما در میان بگذارید و به صورت رایگان از آنها مشاوره بگیرید. آن وقت اگر مایل به ادامه کار و ورود به مراحل تخصصی‌تر کارتان بودید، با توجه به موضوع و طرح دعوی مدنظر شما، یک وکیل پایه یک دادگستری، که مخصوصاً در موضوع موردنیازتان، تخصص و تجربه داشته باشد، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

3-در مراجعه‌های حضوری، امکان گزینش وکیل متخصص در همه موضوعات حقوقی، کمتر پیش خواهد آمد. زیرا دفاتر وکالت موجود، اگرچه ممکن است در یک زمینه خاص متخصص باشند، اما معمولاً اکثر امور حقوقی را انجام خواهند داد. اما مجموعه کال وکیل با گردآوری مجموعه‌ای از متخصصین گوناگون، این امکان را برای مشتریان خود به وجود آورده است که متخصص مرتبط با مشکل حقوقی خود را در تمامی مراحل حل پرونده، همراه و مشاور خود داشته باشند.

 

برای استفاده از خدمات و مزایای مجموعه حقوقی کال وکیل می‌توانید از طریق سایت ما اقدام کنید. مراحل این کار بسیار ساده و کاربردی برای همه شماست. این مراحل را به ترتیب برای شما توضیح خواهیم داد.

1-در مرحله اول وارد سایت کال وکیل بشوید و یک حساب کاربری با مبلغ سی هزار تومان اعتبار رایگان، دریافت کنید.

2-در مرحله دوم تنها با کاهش ده هزار تومان از مبلغ حساب کاربری‌تان، می‌توانید موضوع پرونده مدنظرتان را برای کارشناسان حقوقی ما ثبت نمایید.

3-از این مرحله کار ما آغاز می‌شود. کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و شما مدارک مورد نیاز را برای ما در قسمت مشخصی از حساب کاربری‌تان بارگذاری خواهید کرد.

 

4-کارشناسان ما با بررسی مدارک ارسال شده توسط شما، مشاوره‌های عمومی لازم برای شروع کار را به شما خواهند داد. در این مرحله شما می‌توانید تمامی پرسش‌های خود اعم از میزان شانستان در موفقیت پرونده مورد نظر را از کارشناسان ما جویا شوید.

 

5-از این مرحله، اگر مایل به ادامه کار بودید، بسته مورد نظر خود را از طریق سایت خریداری خواهید کرد. بسته‌های متنوعی، متناسب با امور گوناگون حقوقی، با زمان بندی‌های متنوع در سایت کال وکیل موجود است که این امر یکی از راهکارهای کاهش هزینه برای مشتریان خواهد بود.

6- پس از خریداری و فعال سازی بسته مرتبط با موضوع پرونده حقوقی‌تان، متخصص مربوط با پرونده شما، از میان وکلای پایه یک دادگستری انتخاب خواهد شد. ایشان با شما تماس خواهند گرفت و تمامی راهکارها و مراحل موجود برای حل پرونده را در اختیار شما قرار خواهند داد.

شما می‌توانید در تمامی مراحل حل مسائل و پرونده‌های حقوقی‌تان، از وکیل متخصص و ویژه‌ای که ما در اختیارتان می‌گذاریم، مشورت بگیرید و علم و تجربه وی را کلید موفقیت خود بدانید. کال وکیل، ضامن احقاق حقوق شماست.

تماس :

تهران، خ وزرا، کوچه 12 پلاک 6، واحد 6

تلفن: 021-88717350

سایت:www.callvakil.ir

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied