شمانیوز
شما نیوز

هوای تهران تا سه روز آینده گرم‌تر می‌شود

هوای تهران تا سه روز آینده گرم‌تر می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش دمای تهران طی سه روز آینده خبر داد و گفت: هوای تهران امشب نیمه ابری، گاهی همراه با بارش پراکنده باران خواهد بود.

به گزارش شمانیوز و به نقل از ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش دمای تهران طی سه روز آینده خبر داد و گفت: هوای تهران امشب نیمه ابری، گاهی همراه با بارش پراکنده باران خواهد بود.

«امیرحسین نقشینه» افزود: صبح امروز هوای تهران نیمه ابری همراه با افزایش ابر و رگبار پراکنده و در بعد از ظهر امروز با وزش باد شدید همراه خواهد بود؛ همچنین تهران امروز سه درجه خنک تر خواهد بود و برای روزهای آینده افزایش دما خواهیم داشت.

نقشینه درباره وضعیت هوای حال حاضر کشور نیز، گفت: برای امروز استان‌های واقع در شمال‌شرق، شرق، جنوب، برخی مناطق از جنوب‌شرق، شمال‌غرب و غرب کشورمان بارندگی خواهند داشت؛ همچنین انتظار داریم که برای استان‌های واقع در سواحل دریای خزر، برخی از مناطق دامنه‌های جنوبی البرز و مرکز کشور نیز بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ دهد و پیش‌بینی می‌کنیم در مناطق مستعد نیز بارش به شکل تگرگ باشد.

وی گفت: بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر در نوار شمالی به شکل برف خواهد بود و فردا، بارش در نیمه شرقی کشورمان با کاهش نسبی دما همراه است؛ علاوه بر آن برای برخی مناطق غرب و دامنه‌های جنوبی البرز نیز رگبار را خواهیم داشت.

نقشینه، اضافه کرد: روز چهارشنبه، جنوب کشور، شرق خلیج فارس و تنگه هرمز، استان‌های بوشهر، فارس و هرمزگان و به‌تدریج کرمان و مناطقی از سیستان و بلوچستان، رگبار، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید خواهند داشت و بارش بر روی بخش‌های مستعد در این مناطق به شکل تگرگ پیش‌بینی می‌شود. روز پنج‌شنبه، علاوه بر مناطق جنوبی گستره بارش‌ها به شرق و مرکز هم کشیده می‌شود و از روز جمعه با نفوذ سامانه بارشی جدید از غرب و شمال‌غرب، رگبار و رعد و برق در آذربایجان‌های غربی و شرقی، اردبیل و کردستان آغاز می‌شود و به‌تدریج این سامانه بر روی نیمه‌شمالی کشور قرار خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی