شمانیوز
شما نیوز

ستاد گردشگری شهرداری تهران/

معرفی بهتر ظرفیت‌های گردشگری تهران نیازمند مدیریت یکپارچه شهری است

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با بیان این که امسال برای ایام نوروز 70 مرکز گردشگری و خانه موزه برای بازدید شهروندان و میهمانان نوروزی مهیا شده است، گفت: ظرفیت گردشگری تهران به دلیل عدم مدیریت یکپارچه شهری به خوبی معرفی نشده است و امیدوارم فعالیت‌های ستاد گردشگری شهرداری تهران، شروعی برای معرفی یکپارچه و بسیار بهتر این ظرفیت‌ها باشد.

معرفی بهتر ظرفیت‌های گردشگری تهران نیازمند مدیریت یکپارچه شهری است

وحیدرضا انارکی محمدی، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در جریان بازدید از این ستاد، اظهارداشت: ستاد گردشگری شهرداری تهران امسال برای ایام نوروز 1402 فعالیت‌ها و برنامه‌های متفاوتی ارایه داده و متناسب با سلیقه گردشگران، بسته‌های گردشگری متعدد و متنوعی را درنظر گرفته است.

وی تصریح‌کرد: امسال برای ایام نوروز 70 مرکز گردشگری و خانه موزه برای بازدید شهروندان و میهمانان نوروزی مهیا شده است. امیدوارم این فعالیت‌ها سرآغاز خوبی برای معرفی بهتر و هرچه بیشتر موزه‌ها، خانه موزه‌ها، باغ‌موزه‌ها، آثار تاریخی و دیگر ظرفیت‌های گردشگری شهر تهران و همچنین بستری برای استفاده بیشتر مدیریت شهری از این ظرفیت‌های گردشگری باشد.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، با بیان این که سازمان‌های متولی، همراهی و مشارکت خوبی را با ستاد گردشگری شهرداری تهران داشتند، گفت: ستاد گردشگری در ایام نوروز 1402، معرفی خوبی از اماکن و جاذبه‌های گردشگری کمتر شناخته شده، داشته است.

انارکی محمدی، اظهارداشت: ظرفیت گردشگری تهران به دلیل عدم مدیریت یکپارچه شهری به خوبی معرفی نشده است و امیدوارم فعالیت‌های ستاد گردشگری شهرداری تهران، شروعی برای معرفی یکپارچه و بسیار بهتر این ظرفیت‌ها باشد.

وی یادآورشد: در کلانشهرهای دنیا گردشگری یکی از اصول و ارکان مهم مدیریت شهری است اما در تهران به دلیل نبود مدیریت واحد و یکپارچه شهری و موازی‌کاری‌ها نتوانسته‌ایم معرفی خوبی از جاذبه‌های گردشگری شهر داشته باشیم. امیدواریم این مهم با محوریت ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران رخ بدهد.

روابط عمومی ستادگردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied