شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد:

​صدور 196 مجوز تاسیس و تمدید باشگاه ورزشی در استان همدان

​مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد: 196 مجوز و تمدید فعالیت باشگاه ورزشی در استان از ابتدای سال جاری تاکنون صادر شده که بیشترین آن مربوط به رشته‌های بدنسازی، آمادگی جسمانی و فوتبال بوده است.

​صدور 196 مجوز تاسیس و تمدید باشگاه ورزشی در استان همدان

به گزارش شمانیوز ، علی حقیقی گفت: از این تعداد 110 مورد تمدید، 73 مورد تاسیس، 3 مورد موافقات اصولی و 10 مورد مربوط به اصلاح مجوز بوده است.

وی گفت: در حال حاضر 460 باشگاه ورزشی در رشته‌های مختلف ورزشی در استان دارای مجوز بوده و فعالیت می کنند که بیشترین مجوز فعالیت مربوط به رشته بدنسازی است.

وی ادامه داد:سامانه جدید امور باشگاهها از ابتدای شهریورماه جاری راه اندازی شد که در این سامانه با رفع برخی نواقص و کوتاه شدن فرآیند مجوزها، در صورت تکمیل بودن مدارک طی یک ماه مجوز درخواست شده صادر می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر تسهیل در صدور مجوز راه اندازی باشگاه‌های ورزشی بخش خصوصی تصریح کرد: رویکرد ما افزایش مجموعه‌های ورزشی به ویژه با حمایت بنگاه‌های فعال و بزرگ اقتصادی است که این امر گسترش ورزش را در پی خواهد داشت.

حقیقی عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند برای دریافت مجوزات لازم به سایت m5.msy.gov.ir مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: وجود باشگاه‌های مجوزدار که سالانه در چارچوب قانون فعالیت داشته باشند با اقدام‌های فرهنگی و ورزشی موجب نشاط، تامین سلامتی و تقویت رشته‌های ورزشی و تربیت ورزشکار می‌شوند.

حقیقی گفت: هدف اداره ورزش و جوانان با همکاری سایر بخش‌ها کمک به توسعه فعالیت باشگاه‌های فرهنگی ورزشی و خدمت به مردم و نوجوانان و جوانان و ایجاد روحیه نشاط و سلامتی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی