شمانیوز
شما نیوز

استان همدان

بیش از ۳۰هزار نفر از دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان فارغ‌التحصیل شدند

​رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان گفت: از ابتدای فعالیت این دانشگاه ،بیش از ۳۰هزار نفر از دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان فارغ‌التحصیل شدند.

بیش از ۳۰هزار نفر از دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان فارغ‌التحصیل شدند

به گزارش شمانیوز،سعید نظر در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد : حدود ۲۰درصد از افرادی که از این دانشگاه فارغ‌التحصیل می شوند افراد شاغلی هستند که برای ارتقاء جایگاه علمی خود این دانشگاه را انتخاب کرده اند  و ۸۰ درصد دیگر را دانشجویانی تشکیل می دهند که خوشبختانه مشکل بیکاری ندارند.

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر بیش از ۲هزار نفر در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند ،ادامه داد: دانشجویان در مقطع فعلی در ۳۵رشته محل فعال هستند .

وی با بیان اینکه ۶۰درصد آموزش ها در این دانشگاه باید عملی باشد،گفت: در تلاش هستیم دانشجویان را وارد بازار کار کنیم و در همین راستا فقط ۴۰درصد از مباحث تدریسی نظری است.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان با بیان این مطلب که استقبال از این دانشگاه در جامعه بسیار زیاد است،عنوان کرد:یکی از دلایل این استقبال شهریه های بسیار ناچیزی است که از دانشجویان در طول ترم های تحصیلی گرفته می شود.

نظری ادامه داد:در جهت تکریم دانشجویان بی بضاعت وام های دانشجویی برای پرداخت شهریه به دانشجویانی که مشکل مالی دارند پرداخت می شود .

وی در پایان اضافه کرد:دانشگاه جامع علمی کاربردی ۲بار در سال با هدف افزایش سطح مهارت شاغلان بخش‌های مختلف صنعتی و اقتصادی و افزایش مهارت جوانان در رشته ها و مقاطع مختلف دانشجو می پذیرد و ما از علاقمندان دعوت می کنیم برای استفاده از ظرفیت های این دانشگاه اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی