شمانیوز
شما نیوز

یسنا

یسنا کودک ۴ ساله کلاله ای هنوز مفقود است| توضیحات دردناک مادر یسنا درباره گم شدن دخترش (ویدیو)

مادر یسنا؛ کودک ۴ ساله کلاله ای که طی روزهای گذشته به دلیل نامعلومی مفقود شده است توضیحات درباره روز حادثه می دهد.

یسنا کودک ۴ ساله کلاله ای هنوز مفقود است| توضیحات دردناک مادر یسنا درباره گم شدن دخترش (ویدیو)

به گزارش شمانیوز، خانواده این کودک هنگام کار در مزارع روستای یلی بدراق متوجه گم‌ شدن کودکشان شدند و ساعت ۱۷ روز یکشنبه این خبر توسط بخشداری مرکزی کلاله به جمعیت هلال احمر گزارش شد و فوری گروه های امدادی به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای و نیروهای مردمی جست‌ و جوها را برای یافتن این کودک آغاز کردند.

نیروهای مردمی و هلال احمر شهرهای مختلف استان گلستان به صورت مستمر در حال جست وجوی منطقه هستند و بالگرد شناسایی برای کمک رسانی در کلاله حضور دارد.

فرماندار کلاله گفت: طبق رایزنی ها، نیروهای کمکی از استان و شهرستان‌های گنبدکاووس، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ‌های زنده‌یاب، هلی شات و پاراموتور برای یافتن این کودک در منطقه حاضر شدند.

فرهاد شیبک با تاکید بر اینکه کوشش برای پیدا کردن کودک گم‌شده ادامه دارد بیان کرد: افزون بر نیروهای آموزش دیده هلال احمر، بیش از ۳۰۰ نیروی مردمی مشغول پایش منطقه هستند.

وی افزود: بالگرد شناسایی استان سمنان بعد از سوخت‌گیری در گرگان به منطقه رسیده و با حضور نیروهای هلال احمر و مردم پایش منطقه در حال انجام است.

وی ادامه داد: پاراموتور گنبدکاووس هم از صبح امروز وارد منطقه شده و تاکنون ۵۰۰ هکتار از زمین‌های منطقه را برای یافتن کودک گم‌شده رصد کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به افزایش شمار نیروهای امدادی در عملیات جست وجوی کودک کلاله‌ای، بیان کرد: ۸۷ نیروی جمعیت هلال احمر همراه با ناوگان خودرویی و تجهیزات لازم در منطقه حضور دارند.

قاسم غریب‌آبادی افزود: در عملیات جست وجوی این کودک که به روز سوم خود کشیده شد از ظرفیت دیگر نیروهای مردمی و بسیج استفاده شده و نیروهای از مینودشت، مراوه‌تپه و گنبدکاووس برای پشتیبانی به منطقه اعزام شدند.

شهرستان کلاله افزون بر ۱۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

در ادامه ویدیوی از صحبت های مادر یسنا را می شنویم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی