شمانیوز
شما نیوز

اقدام تازه سازمان برنامه برای حل مشکلات معیشتی معلمان + جزئیات

دولت سیزدهم ۴۳.۲ همت اعتبار برای اجرای رتبه‌بندی معلمان در سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی کرده است؛ اقدامی که در دولت‌های گذشته انجام نشده بود.

اقدام تازه سازمان برنامه برای حل مشکلات معیشتی معلمان + جزئیات

رتبه‌بندی معلمان مطابق قانون نظام رتبه‌بندی معلمان و به منظور افزایش کیفی فرایند تعلیم و تربیت، اعتلای کرامت و منزلت اجتماعی معلمان، استقرار نظام پرداخت‌ها براساس تخصص و شایستگی‌ها، تقویت انگیزه و رضایت‌مندی شغلی و ارتقای تعهد و تقویت هویت حرفه‌ای معلمان براساس نقشه جامع علمی کشور و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دولت مردمی سیزدهم اجرا شد.

بر این اساس، 6‌‌/76 همت برای اجرای رتبه‌بندی معلمان، در سال 1401 و 1402 به وزارت آموزش و پرورش تخصیص یافته است و برای سال 1403 نیز 43.2 همت پیش‌بینی اعتبار شده است.

لازم به توضیح است بودجه سال 1403 کل کشور نهایی شده و با توجه به قوانین و مقررات ناظر بر اجرای بودجه سنواتی، ضروری است وزارت آموزش و پرورش مطالبات را محاسبه کند و در صورتی که این وزارتخانه برای مدیریت تعهدات احتمالی، مستندات و اطلاعات لازم در رابطه با میزان مطالبات و مبلغ مورد نیاز را ارائه دهد سازمان برنامه و بودجه با بررسی مطالبات، اعتبارات لازم را تأمین خواهد کرد.

رتبه‌بندی معلمان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی