شمانیوز
شما نیوز

شوخی سونی با اپل درباره عمر باتری آیفون +عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): اپل چهارشنبه شب آیفون‌های جدید را معرفی کرد و در طی کنفرانس تمرکز اصلی این شرکت بر روی فناوری جدید لمس سه بعدی، پردازنده‌ی جدید و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آن‌ها بود. اما سونی باتری آیفون‌های جدید را به چالش کشیده و معتقد است عمر باتری دلیل کافی برای خریدن پرچمداران سونی به جای آیفون‌ها است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

اپل در جریان کنفرانس دیشب خود به معرفی نسل جدید آیفون‌ها پرداخت. در آیفون‌ ۶ اس و ۶ اس پلاس از لحاظ ظاهری تغییری نسبت به گذشته نمی‌بینیم اما تغییرات بسیاری درون گوشی و در مشخصات فنی مشاهده می‌کنیم.

شوخی سونی با اپل درباره عمر باتری آیفون‌هایش

سونی که چند روز قبل از اپل سه گوشی پرچمدار جدید خود با نام اکسپریا زد ۵، زد ۵ کامپکت و زد ۵ پریمیوم را معرفی کرده است حتی قبل از معرفی آيفون‌ها هم اپل را به رقابت دعوت کرده بود و حالا با انتشار تصویری جدید عمر باتری پرچمداران اپل را به چالش کشیده است. در این تصویر جمله‌ی «هی سیری، در مورد عمر باتری چکار کنیم؟» را مشاهده می‌کنیم و سیری نیز در جواب می‌گوید «گوشی‌های سونی را خریداری کنید» پس از سامسونگ حالا سونی نیز وارد رقابت تبلیغاتی با اپل شده است و سعی دارد خریداران احتمالی اپل را به سمت گوشی‌های خود جلب کند. سونی که قول دوام باتری تا دو روز را برای گوشی‌های پرچمدار خود داده است این نکته را دلیل کافی برای جلب توجه کاربران گوشی‌های هوشمند می داند. نظر شما چیست؟ آیا دوام باتری پایین‌تر آیفون‌ها دلیلی برای منصرف شدن از خرید آن‌ها است؟ منبع: زومیت

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی