شمانیوز
شما نیوز

اعلام تعرفه‌های پزشکی پس از تشکیل شورای عالی بیمه

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): رئیس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: تعرفه‌های پزشکی افزایش خواهد یافت که نتایج آن پس از تشکیل شورای عالی بیمه اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

علیرضا زالی رئیس سازمان نظام پزشکی در حاشیه همایش خود مراقبتی در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت تعرفه‌های پزشکی متاسفانه تعرفه‌های پزشکی زمانی تعیین می‌شود که به بودجه کشوری بسته شده اما امسال جهت جلوگیری از بروز مشکل با این تعرفه‌ها با هماهنگی‌هایی که با وزیر بهداشت شده است در شورای عالی نظام پزشکی کمیته‌ی این تعرفه‌ها طی جلساتی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در این کمیته ملاحضلات وزارت رفاه و وزارت بهداشت هم وجود داشته و این بسته‌ی تعرفه آخر آذر ماه امسال به مراجع مربوط ارائه شده است.
زالی تصریح کرد: خوشبختانه بین مبانی کارشناسی برای سال آینده هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی یک هماهنگی نسبی وجود دارد.
وی با تاکید بر اینکه تعرفه‌ها افزایش خواهند داشت افزود: این افزایش تعرفه دارای هشت بخش است و برای نتیجه نهایی باید منتظر تشکیل جلسه‌ی رسمی شورای عالی بیمه بمانیم.
رئیس سازمان نظام پزشکی خاطر نشان کرد: در حال حاضر دبیر خانه شورای عالی بیمه هماهنگی های اولیه را انجام داده و به محض اینکه شورا تشکیل شود بسته پیشنهادی که قبلا به وزارت بهداشت داده شده و آماده است طرح موضوع خواهد شد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی